Crysis 3 Türkçe dil sorunu

Aragon

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
352
Reaksiyon skoru
162
Dostlar günaydın,
Xbox Game Pass'ten Crysis 3 yükledim, fakat EA Play'de bir sürü dil ve türkçe seçeneği yazıyor olmasına rağmen oyun için de herhangi bir dil ayarı yapamıyorum. Oyun İngilizce ve İngilizce dublaj olarak çalışıyor. Bunun herhangi bir ayarı var mı dosyalar dan yoksa Xbox'ta sadece İngilizce dil seçeneği mi var. Çünkü Xbox'ta oyun adına hiçbir bilgi verilmemiş.
 

Ekler

  • 1.png
    1.png
    730.4 KB · Hit: 340
Bende Xbox üzerinden indirmiştim. Sonra internetten yama indirip kurmuştum.
 
Bende Xbox üzerinden indirmiştim. Sonra internetten yama indirip kurmuştum.
Teşekkür ederimm yapcak bir şey yok artık ingilizce oynayacağım dublaj için istiyordum aslında türkçeyi...
 
Bu linkten yamayı kurarak türkçe dublaj oynayabilirsiniz.
Hocam öncelikle teşekkür ederim. Fakat çözümünü buldum. Oyunda zaten Türkçe dil ve dublaj desteği varmış fakat ayarı şu şekilde değişiyor anlatayım:
Oyunun dosya konumunu açıyoruz --> System.cfg klasörünü açıyoruz --> g_language=english yazan kısmı ''g_language=turkish'' olarak değiştiriyoruz. İyi oyunlar! =)
 

Ekler

  • 1.png
    1.png
    47.9 KB · Hit: 822
  • asd.png
    asd.png
    33.5 KB · Hit: 812
  • Crysis 3 Screenshot 2022.01.15 - 10.00.06.00.png
    Crysis 3 Screenshot 2022.01.15 - 10.00.06.00.png
    2.1 MB · Hit: 844
Hocam öncelikle teşekkür ederim. Fakat çözümünü buldum. Oyunda zaten Türkçe dil ve dublaj desteği varmış fakat ayarı şu şekilde değişiyor anlatayım:
Oyunun dosya konumunu açıyoruz --> System.cfg klasörünü açıyoruz --> g_language=english yazan kısmı ''g_language=turkish'' olarak değiştiriyoruz. İyi oyunlar! =)
bazı videoları izledim not defterini kopyalayıp orijinal olan not defteriyle değiştiriyorlar vs. ve sonucunda oyuna girince siyah ekranda kaldım. siz kopyalayıp değiştirme gibi işlem yaptınız mı yoksa sadece oyunun dosyasının orijinal not defterindeki english kelimesini turkish yapıp bıraktınız mı?
 
bazı videoları izledim not defterini kopyalayıp orijinal olan not defteriyle değiştiriyorlar vs. ve sonucunda oyuna girince siyah ekranda kaldım. siz kopyalayıp değiştirme gibi işlem yaptınız mı yoksa sadece oyunun dosyasının orijinal not defterindeki english kelimesini turkish yapıp bıraktınız mı?
Hocam konuyu zortlatıyorum. Evet not defterinden değiştirdim.
 
Hocam öncelikle teşekkür ederim. Fakat çözümünü buldum. Oyunda zaten Türkçe dil ve dublaj desteği varmış fakat ayarı şu şekilde değişiyor anlatayım:
Oyunun dosya konumunu açıyoruz --> System.cfg klasörünü açıyoruz --> g_language=english yazan kısmı ''g_language=turkish'' olarak değiştiriyoruz. İyi oyunlar! =)
aybı şeyi yaptım ancak oyun acılırken siayh ekran veriyor, imleç gozukuyor ve sadece ses gelıyor. halledebilen varsa yardımcı olabilir mi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,874
Mesajlar
11,071,315
Üyeler
198,000
Son üye
Power59
Geri
Top