Gainer, protein tozu tavsiyesi

Kyles

80+ Bronze
Katılım
16 Aralık 2021
Mesajlar
1,927
Reaksiyon skoru
764
Merhaba arkadaşlar,
Gainer arayisindayım Torq'un 3kg gainer aldım bitmek üzere.
Sizce bu ürün alınır mı kullanan tavsiye eden varmı indirime girmiş
Ronic almayın çok kötü zamanında protein tozlarını almıştım uygun diye çok topaklanıyor ve mide bulandırıyor çikolatalısı
Yanında çileklisininde deneme ürününü gönderdiler çileklisi direkt vasat ötesi 2 yudum aldım midem bulandı ve herşeyi yiyebilen birisiyim yani
Farklı alternatif ürünler var mı bilmiyorum bu paralara ama Ronic tavsiye etmiyorum
 
mağazayı takip et ve kuponunu kap!
Peki ya bunu önerir misin?
Pre-workout içinde tavsiyeye ihtiyacım olucak
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,959
Mesajlar
11,072,017
Üyeler
198,015
Son üye
messisever
Geri
Top