Öncellikle herkese merhaba arkadaşlar. 15 Eylül 2022 tarihinde Acer marka dizüstü bilgisayarımı fan bakımı ve termal macun değişimi isteği ile garanti kapsamı içinde yetkili teknik servisine bıraktım. Bıraktığımda cihazda herhangi bir arıza yoktu. 21 Eylül 2022 tarihinde işlemler tamamlandı ve cihazı teslim aldım, fakat eve gelip bir oyun açtıktan 5dk sonra bilgisayar çöktü ve maalesef bir daha açılmadı. 22 Eylül tarihinde bilgisayarı yeniden teknik servise götürdüm ve maalesef günümüzde (28 Eylül) daha cihazın arızası bile tespit edilebilmiş değil. Öğrenci olduğumu ve dolayısıyla bilgisayara acil bir şekilde ihtiyacım olduğunu, uzun bir süredir cihazın serviste bulunduğunu belirttim. Bana toplamda 4 kez "Acil onarım talebi" açıldı, fakat hiçbir işlem yapılmadı. Bu sabah tekrardan müşteri hizmetlerini arayıp acil onarım talebine rağmen neden bir işlem yapılmadığını sorduğumda ise bana " Biz talebi giriyoruz ama teknik servis buna uymayabiliyor" denildi. Kısacası Acer teknik servisi çalışan bilgisayarımı bozduğu gibi yardımcı da olmuyor. Ben de bu konuyu hem Acer teknik servisi ile ilgili deneyimlerimi paylaşmak hem de konu ile ilgili çözüm önerisi istemek için açtım.
Not: sürecin devamında yaşanacak gelişmelerle konu güncellenecektir .
Not: sürecin devamında yaşanacak gelişmelerle konu güncellenecektir .