Defalarca fiber geçiş süreci yaşadım ve süreç şu şekilde işledi fiber kutu konduktan ve aktif olduktan sonra biz de de hala öyle şuan kutu kondu aktif ve dairelere kablo çekilmedi sadece binada kutu aktif olduktan sonra fibere geçiş başvurusu yapıyorsun veya sıfırdan başvuru eğer türk Telekom müşterisi isen veyahut yeni olmak istersen kabloyu onlar çekebilir çeker demiyorum çekebilir çünkü eve gelen ekip bizlere kabloyu biz çekmiyoruz dedi müşteri hizmetleri de aynı şeyi söyledi türk Telekom bina ya kadar sorumlu kabul ediliyor dedi Telekom kendi müşterilerine biraz daha sıcak bakıyor tabii ki ama farklı bir iss den aldığında Telekom diyor ki kablo çekildi mi hayır diyoruz o zaman çekmeniz lazım diyor veya ücret dahilinde biz de çekebiliriz diyor örnek olarak verilebilirim bizim binada var kablo çekilmiyor defalarca söyledim biz iç tesisat a karışmıyoruz diyorlar 3-4 kere de bu olayı yaşadım