Bilgi meraklısı
80+
- Katılım
- 30 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 291
- Reaksiyon skoru
- 85
Arkadaşlar sarı sitede 9 10 k ya bir sürü RX 6900 var. Sizce RX 6900 ün hangi modeli iyidir 2. elde kaçtan satılmalıdır ve bu kartla mining yapılmış mıdır ?
6900un mining için kullanıldığını hiç görmedimMining yapılmış olabilir. Fatura tarihleri Eylül 2022 sonrası olanlar mining olmayanlardır. 2. el ekran kartı piyasası böyle olduğu için fiyatlar bu şekilde. Soğutma modelleri iyi olan markalar XFX, ASUS,
6900lerde çok isi sorunu yaşanmıyor özel çipli olanları hariç kafana yatan bir kart bulursan paylas yorumlarızArkadaşlar sarı sitede 9 10 k ya bir sürü RX 6900 var. Sizce RX 6900 ün hangi modeli iyidir 2. elde kaçtan satılmalıdır ve bu kartla mining yapılmış mıdır ?
Sıfır fiyatı6900un mining için kullanıldığını hiç görmedim
Birde RX 6900xt render vs konusunda nasıldır ? (AMD nin kötü olduğunu biliyorum ama )6900un mining için kullanıldığını hiç görmedim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
6900lerde çok isi sorunu yaşanmıyor özel çipli olanları hariç kafana yatan bir kart bulursan paylas yorumlarız