75-80. yük altında bu sıcaklıkları geçeceğini düşünüyorum. ortalama bir kule tipi soğutucu çok iyi olur.Evet, stok soğutucu. Peki kaç dereceye kadar sorunsuz bir şekilde kullanabilirim?
Tamamdır, çok sağ olun.75-80. yük altında bu sıcaklıkları geçeceğini düşünüyorum. ortalama bir kule tipi soğutucu çok iyi olur.
Sıcaklıkların gayet iyi millet stok soğutucu ile 95 derecelerde kullanıyor o işlemciyiEvet, stok soğutucu. Peki kaç dereceye kadar sorunsuz bir şekilde kullanabilirim?