🔥İndirim 24 Tane Milka 191TL

bitmiş olabilir linkten at bakalım
1696262308140.png
 
Aga be sütlü alacaktım hemen kart bılgısını gırene kadar bıttı.Kac adet aldınız hemen bıttı :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Sütlü'yü sonrada fark ettim gittik çikolatalıyı aldık :D Son kullanım tarihini 1 hafta kalmış malı kakalayacak.
 
geçen sene vodafone dan 8 tane milkayı 30 TL'ye alanlar burada mı :D hala bitiremedim çöpe atıcam tarihi geçecek
 
10 günde 50000 tane Milka bitirecek yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum :)
 
geçen sene vodafone dan 8 tane milkayı 30 TL'ye alanlar burada mı :D hala bitiremedim çöpe atıcam tarihi geçecek
Dolaba attım dondurdum eritilmiş çikolata lazım olunca kullanıyorum. Son kullanma tarihine takılmaya pek gerek duymuyorum bir fark hissetmedim eğer sıcak ve nemden kötü olmamışsa. :)
 
Geri
Top