rx 5700xt driverlar düzeldi mi?

NorinRadd

80+
Katılım
27 Kasım 2022
Mesajlar
253
Reaksiyon skoru
35
rx 5700xt alacağım. sorunları düzeldi mi? rx 5600xt kullanıyorum sorun yok 5700xt için de öyle mi?
 
Sorun olmaz ya al geç zaten 5600 XT de sorun yaşamamışsın. Pandemi dönemi gibi değil şuan durumlar.
 
peki dereceler nasıl? işlemciniz nedir darboğaz yaşıyor musunuz?
Kötü dereceleri hocam Asus rog bile olsa +75 garanti benimki sorunli zaten mining kartı olduğu için şuan açsam PC yi 30 derece teste soksam direk 80 e fırlıyor macun bakımı gerekli muhtemelen üşeniyorum

Alicaksan çok kafaya takma kronik yani R5 3600 ile kullanıyorum görmedim hiç darboğazi
 
Kötü dereceleri hocam Asus rog bile olsa +75 garanti benimki sorunli zaten mining kartı olduğu için şuan açsam PC yi 30 derece teste soksam direk 80 e fırlıyor macun bakımı gerekli muhtemelen üşeniyorum

Alicaksan çok kafaya takma kronik yani R5 3600 ile kullanıyorum görmedim hiç darboğazi
tamam hocam sağ olun. benim kart ısınmıyor en fazla 60-65 derece. böyle bir kart bulunca alacağım.
 
tamam hocam sağ olun. benim kart ısınmıyor en fazla 60-65 derece. böyle bir kart bulunca alacağım.
5600 xt ile çok farkı var hocam TDP bikere 200w a yakın çekiyor eleman

Bu kartta 70-75 civarı felan ideal
 
Kötü dereceleri hocam Asus rog bile olsa +75 garanti benimki sorunli zaten mining kartı olduğu için şuan açsam PC yi 30 derece teste soksam direk 80 e fırlıyor macun bakımı gerekli muhtemelen üşeniyorum

Alicaksan çok kafaya takma kronik yani R5 3600 ile kullanıyorum görmedim hiç darboğazi
bende i5 9400F var. bu kartta bile darboğaz var. overclock mu yaptınız?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5600 xt ile çok farkı var hocam TDP bikere 200w a yakın çekiyor eleman

Bu kartta 70-75 civarı felan ideal
hocam bu kartları gözüme kestirdim. hepsinden oyun testi isteyeceğim.
 
bende i5 9400F var. bu kartta bile darboğaz var. overclock mu yaptınız?
Yok hocam 3600 9400f den daha güçlü diye biliyorum emin değilim benim işlemci uvli bide 3.6 üstüne çıkmıyor ben fazla oyun oynamıyorum ondan dikkat etmemişfe olabilirim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

3500 felan ideal hocam 4000 balon gibi geldi bana benim kartı çok dipten aldım tabide piyasa en son 3200-3500 den gidiyordu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,995
Mesajlar
11,083,147
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top