Öneri 750K Araba Onerisi

Hangi motor?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam 1.6 tdi Passatlara çıkmak için en az 200k koymak lazım sanırım. Düşük bir bütçe değil zorlanacaktır
hocam 2017 model 1.6 ti vct lpgli motor alınır mı acaba genel kullanım için
 
hocam 2017 model 1.6 ti vct lpgli motor alınır mı acaba genel kullanım için
Hocam merhabalar
Dediğin model focus 3.5 oluyor. Aracın paketi ve şanzımanını yazmamışsın.
Hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum bu yüzden İstanbul üzerinden değerlendiricem.
Aracın motorunun sorunsuz olduğu bir çok kullanıcının söylediği şey. Fakat performansı tatmin etmeyebilir. Sonuçta atmosferik araba normaldir. Lpg ile performans daha da düşer. Ayrıca servisin lpg önermediğini yazmış bir kullanıcı.
Şimdi kullanıcı yorumu değil de kendi yorumumu söyleyeyim.
Eğer araba otomatikse alma , aldırma. Ne ailene ne kendine önerme.
Bu şanzımanlar kuru çift kavrama. Kuru dsg misali bir şanzıman.
Fakat sorunlu diye anılan dsgden bile beter. İnstagramı açınca bir sürü usta dsg sökerken videoları karşıma çıkıyor. Kısaca dsgnin ustası bol. Bakan işletmeler fazla.
Bu şanzımana bakan usta çok mu?
- Bilmiyorum
Tcm modülü yani şanzıman kontrol ünitesi modülü arıza veren çok araç var. Bu yüzden bu fordun powershift şanzımanını önermem.

Araç manuel ise İstanbul için yeterli olacaktır. Lpg ile İstanbul trafiğinde düşük yakıt sarfiyatı sağlayabilir. Günlük kullanılır açıkcası.
Karadeniz tarafında dik yokuşları olan yerdeysen bu araba performans olarak ve işlevsellik olarak yaramaz.

Aracın yol tutuşu dillere destan olmuş zaten anlatmaya gerek yok. Bağımsız süspansiyon görevini tam anlamıyla yapıyor diyebilirim.
Ekleyeceğim şey ise bu aracı neden alacağın değil ne kadara alacağın? 800 850 bin arası ise 1 2 parça boyalı 100k km görmemiş boş paket megane 4 1.3 tce bulunuyor. Ayağını tutmayı bilen adam için az yakar
 
Hocam merhabalar
Dediğin model focus 3.5 oluyor. Aracın paketi ve şanzımanını yazmamışsın.
Hangi şehirde yaşıyorsun bilmiyorum bu yüzden İstanbul üzerinden değerlendiricem.
Aracın motorunun sorunsuz olduğu bir çok kullanıcının söylediği şey. Fakat performansı tatmin etmeyebilir. Sonuçta atmosferik araba normaldir. Lpg ile performans daha da düşer. Ayrıca servisin lpg önermediğini yazmış bir kullanıcı.
Şimdi kullanıcı yorumu değil de kendi yorumumu söyleyeyim.
Eğer araba otomatikse alma , aldırma. Ne ailene ne kendine önerme.
Bu şanzımanlar kuru çift kavrama. Kuru dsg misali bir şanzıman.
Fakat sorunlu diye anılan dsgden bile beter. İnstagramı açınca bir sürü usta dsg sökerken videoları karşıma çıkıyor. Kısaca dsgnin ustası bol. Bakan işletmeler fazla.
Bu şanzımana bakan usta çok mu?
- Bilmiyorum
Tcm modülü yani şanzıman kontrol ünitesi modülü arıza veren çok araç var. Bu yüzden bu fordun powershift şanzımanını önermem.

Araç manuel ise İstanbul için yeterli olacaktır. Lpg ile İstanbul trafiğinde düşük yakıt sarfiyatı sağlayabilir. Günlük kullanılır açıkcası.
Karadeniz tarafında dik yokuşları olan yerdeysen bu araba performans olarak ve işlevsellik olarak yaramaz.

Aracın yol tutuşu dillere destan olmuş zaten anlatmaya gerek yok. Bağımsız süspansiyon görevini tam anlamıyla yapıyor diyebilirim.
Ekleyeceğim şey ise bu aracı neden alacağın değil ne kadara alacağın? 800 850 bin arası ise 1 2 parça boyalı 100k km görmemiş boş paket megane 4 1.3 tce bulunuyor. Ayağını tutmayı bilen adam için az yakar
Hocam o focusa bende baktim ama performansi kotu diyenler cok vardi birde 750k civarina cok fazla boya-degisenli vardi vazgectik.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

1.5 Dci Megane da iyi ama o da bu paralara cok fazla boya-degisnli var.
 
Hocam günlerdir bakıyorum bunu nasil görmedim acaba
Hocam hem 2022 edition hem 2023 ultimate kullandım sorunuz varsa sorabilirsiniz. Manuel kullanmadım ama iç dizayn hakkında sorabilirsiniz.
 
Hocam mesajınızı arada görememişim kusura bakmayın.
Bu arabaların sadece benzinlisinde otomatik şanzıman varmış. O da yarı otomatik bir şanzıman.
Araç 301 ile aynı araç zaten biliyorsunuzdur. Bir sürü 1.5 1.6 dizel olanına bindim. Sorunsuz az yakan bir motor. Bu arabanın tutulma sebebi de bu. Bu arabadan donanım , yalıtım , konfor bekleme.
1.2 vti için 3 silindirli 72 ve 82 beygir seçenekleri olan bir motor. Lpg ile sorunlu olduğunu yazanlar çok. Ben bir keresinde 1 tanesine bakım yaptım o araba da 160 küsür binde yağ yakıyordu. Otomatiği hakkında hiç kötü yorum görmedim. Ama yavaş vites attığı yazılmış. 16 saniye 0-100ü var pek üstelemeden doğru olduğu kanısına vardım.
Bu arabayı sırf otomatiği olduğu için almak istiyorsanız pek öneren yok. Bende başka araçlara bakmanızı öneririm. Şanzımandan dolayı değil motordan dolayı.
@zeynelhm
 
Hocam hem 2022 edition hem 2023 ultimate kullandım sorunuz varsa sorabilirsiniz. Manuel kullanmadım ama iç dizayn hakkında sorabilirsiniz.
Aga bu araçların piyasası böylemi genelde bizde suan Peugeot rifter Citroën berlingolara bakıyoruz onların dolu paket degisensizleri 900k 1milyon civarına bulunuyor iç makenlari neredeyse aynı hatta kasaları bile aynı nerdeyse bunun otomatik viteslileri nasil acaba bu fiyatta bulunurmu
 
Hocam hem 2022 edition hem 2023 ultimate kullandım sorunuz varsa sorabilirsiniz. Manuel kullanmadım ama iç dizayn hakkında sorabilirsiniz.
Hocam genel olarak ic plastik kalitesi nasil acaba? Dedigim gibi bos paket connectten gececegiz.
 
Hocam genel olarak ic plastik kalitesi nasil acaba? Dedigim gibi bos paket connectten gececegiz.
bıde ılandakı fotolarda adam plakayı gızlemıs dıkkatımı cektı suan
 
Merhabalar. Suan 2010 model 75 hp Ford Connect var. Artik yaslandi ve +210k km. Yeni bir araba almayi dusunuyoruz. Mumkunse hafif ticari olmasin (Yeni kasa courier ve rifter/combo olabilir.) Butcemiz 750K civari bu butcede ne onerebilirsiniz?
-Max 100k km civari
-2016 ve ustu model
-b segmenti ustu
- Siyah olmasin
Birde atmosferik olmasin yasadigimiz yer cok dik. Turbo benzin veya Turbo dizel.( Var mi bilmiyorum ama varsa supercharger olur)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Denizgezen
1.2 tsı veya 1.6 tdı leon olabilir,
1.6 crdi ceed olabilir
1.6 ctdi astra olabilir (j kasa)
1.6 focus olabilir (düz motor ama hacimden dolayı zorluk çıkarmaz)
1.6 honda olabilir (düz motor ama hacimden dolayı zorluk çıkarmaz)

Kendim 2016 ceed çift kavrama 136 lık ceed kullanıyorum memnunum.
 
1.2 tsı veya 1.6 tdı leon olabilir,
1.6 crdi ceed olabilir
1.6 ctdi astra olabilir (j kasa)
1.6 focus olabilir (düz motor ama hacimden dolayı zorluk çıkarmaz)
1.6 honda olabilir (düz motor ama hacimden dolayı zorluk çıkarmaz)

Kendim 2016 ceed çift kavrama 136 lık ceed kullanıyorum memnunum.
Hocam Leona bakıyorum ama bu paralara temizi zor. Ceed ben sevdim ama nedense babam beğenmedi. Focus ve Honda oldukça güzel. Honda atmosferik olsada v tec açılınca çok zorlanmıyor.
 
Aga bu araçların piyasası böylemi genelde bizde suan Peugeot rifter Citroën berlingolara bakıyoruz onların dolu paket degisensizleri 900k 1milyon civarına bulunuyor iç makenlari neredeyse aynı hatta kasaları bile aynı nerdeyse bunun otomatik viteslileri nasil acaba bu fiyatta bulunurmu
Hocam piyasaları hakkında bilgim yok iç mekanlarda en doluda sadece cam tavan ve orta konsol farklı. Otomatiği çok iyi en az 600 kilo yükle dik yokuş çıkıyor otomatiği.
Hocam genel olarak ic plastik kalitesi nasil acaba? Dedigim gibi bos paket connectten gececegiz.
Hocam iç plastik kalitesi bence orta çok premium hissettirmiyor ama öyle çok dandikde değil.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,176,701
Mesajlar
10,606,737
Üyeler
186,776
Son üye
saorain
Geri
Top