mr görüntüsü yorumlayabilecek var mı ?

Wolverine

80+
Katılım
2 Mayıs 2023
Mesajlar
393
Reaksiyon skoru
38
dün gece sol dizimden mr çektirdim , bugün sonuçları çıkmış en erken 4 eylüle randevu alabiliyorum doktora göstermek için
yorumlayabilecek birisi varsa yardımcı olabilir mi ?
 
dün gece sol dizimden mr çektirdim , bugün sonuçları çıkmış en erken 4 eylüle randevu alabiliyorum doktora göstermek için
yorumlayabilecek birisi varsa yardımcı olabilir mi
Sen doktora git dostum burada bı manyak çıkar tümör var der içini kuşkulandilir boşver böyle şeyler dök dışındakilerle konuşulmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

dün gece sol dizimden mr çektirdim , bugün sonuçları çıkmış en erken 4 eylüle randevu alabiliyorum doktora göstermek için
yorumlayabilecek birisi varsa yardımcı olabilir mi ?
Dizde tümör olmazda boşver sen yinede git doktora
 
Sen doktora git dostum burada bı manyak çıkar tümör var der içini kuşkulandilir boşver böyle şeyler dök dışındakilerle konuşulmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dizde tümör olmazda boşver sen yinede git doktora
doktora zaten gideceğim ama geçen hafta önemli bir sebepten randevu iptal ettim o yüzden 4 eylüle alabiliyorum en erken randevuyu , menisküs yırtığı var mı yok mu sadece onun cevabını merak ediyorum aslında
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,812
Mesajlar
11,070,903
Üyeler
197,987
Son üye
ycl02msa02
Geri
Top