masteriz56
80+
- Katılım
- 15 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 143
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 26
- İsim
- Masteriz
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Güncel, değişim için amazon yardımıyla incehesap ile iletişime geçtim ve iade koduyla monitörü değişim, değişim olmayacaksa iade diyerek gönderdim, 2 gün sonra incehesap yetkilileri beni aradı sorunu ne diye sordu, ekranda lekeler ve ölü piksel var dedim, talebiniz nedir dedi, değişim istiyorum yoksa da iade olsun dedim, sonuç 4 gün sonra tekrardan kargoyu bana ilettiler, ama değişim yapmışlar hiç beklemiyordum, beni uğraştırırlar diye düşündüm ama İNCEHESAP'a buradan teşekkürlerimi iletiyorum, yeni monitör testini yaptım hiç bir sorunla karşılaşmadım tek bir ölü piksel leke vs yok. Hakkınızı her zaman savunun arkadaşlar. Moralim çok bozuktu ama şuan mutluyum, yetkililere tekrardan teşekkürler. Sorunum çözülmüştür.Arkadaşlar incehesap iade kabul etmiyor diye baya bir olumsuz yorum var amazon üzerinde iade ile uğraşmakta istemiyorum. bu belirttiğim durum ileride baş ağrıtır mı acaba çok ince detaya girersem farkediliyor. Gece siyahta belli oluyor sadece.
Mesaj otomatik birleştirildi:
.
Ekler
Son düzenleme: