Yardım Aras kargo şubesinin hakareti ne maruz kaldım

Cevap vermeyin şu eşeğe ya ahraz mıdır nedir boş boş muhalefet emeye çalışıyor her şeye ilgi görmemiş ailesinden yazık
3-4 gün teslim alamadın diye cimer'e şikayet etmek hangi aklın ürünü?
Bende bunu anlatıyorumda. İşte anlayana. Bilgisayar başında 15 20 yaşında çocukların kullandığı kelimelere bak. Ensesinden iyice bir tutmak lazım arkadaşı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Öyle bir şey falan olsa Allah'a havale ederdim 😀 uğraşmam kırılacak bir ürün pahalı bir ürün iş yapacağım ürün ama hem vaktim hemde zamanımdan oldu 🥺
Aras istanbul bölge genel merkezde tanıdığım var ancak senin izmirmiş yardımcı olamayacağını söyledi
 
3-4 gün teslim alamadın diye cimer'e şikayet etmek hangi aklın ürünü?
1 hafta 3-4 gün değil zaten teslim etme değil konu üslup ve kandırma hoş bir şey mi sence ? adresine geldik eee yoktunuz diyorlar atacağım sana bilmiyorsan diğer konuma git oku güvenlik kamerası kayıtları var caddeden bile geçmiyor attığı adamın fotoğraf arabanın kapısı bulanık şekilde evet ya onlar hakaretler etsinler kötü üslup kullansınlar bravo 👏🏼
 

Ekler

  • Screenshot_20241208-185504.jpg
    Screenshot_20241208-185504.jpg
    452.8 KB · Hit: 47
  • Screenshot_20241206-202251.png
    Screenshot_20241206-202251.png
    1,016.3 KB · Hit: 54
  • Screenshot_20241204-195559.png
    Screenshot_20241204-195559.png
    374.3 KB · Hit: 48
  • Screenshot_20241204-191546.png
    Screenshot_20241204-191546.png
    356.2 KB · Hit: 49
  • Screenshot_20241204-191004.png
    Screenshot_20241204-191004.png
    140.5 KB · Hit: 54
Mng ve aras kargo ile hacimleri yarıştırılmayacak 2 firma saymışsın. Dolayısıyla çok normal böyle şeylerin yaşanması. Derdi olan şikayet eder zaten olmayan buraya gelip bir şey yazmaz buda demek oluyor ki 500 de 1000 de bir yaşanan bir durum. Tabii ki kolay gelsin gibi firmalar ile çalışmak her zaman daha iyi olacaktır hacimleri diğerleri kadar olmadığı için teslimat kalitesi daha iyi olması normal.
Hacimleri büyük olacağına hizmeti kaliteli olsun. Türkiye'nin en çöp kargo firmaları sırasıyla Aras > MNG diye gidiyor. Horoz Lojistik gibi ufak firmalar bile bunlardan kat kat daha iyi hizmet veriyor. Aras zaten bana da yıllarca çektirdi. Yurtiçi kargo ile gönderilen ürün ne hikmetse teslim günü neyse o gün hatta yeri geliyor erken teslim ediliyor. Aras 1 hafta da bile getiremediği oluyordu. Bundan 7 sene önce falan evimin bulunduğu bölgeye dağıtıma bile gelmiyordu adamlar. Gidip şubeden almak zorunda kalıyordum.

Adamlar transfer aracından kargo indirirken bizim kargolarımızla futbol oynuyorlar daha ne yapsınlar hizmetin en kalitelisi değil mi? (!)

MNG desen o da ayrı telden çalıyor. Amazon dan bilgisayar aldım. MNG kargo ile gönderdiler. Cihaz geldi her şey iyi hoş sonra memnun kalmayıp iade etmek istedim. Evden teslim al seçeneği ile gönderilen kargo ile iade açtım. MNG kuryesi geldi, normalde öğlen ya da öğleden sonra 1-3 arasında gelmesi gerekiyor. Adam mesaisini bitirmiş evine giderken geldi, elektronik cihaz olduğu için alamıyoruz şubeden göndermeniz gerekiyor diyip gitti. Kocaman bilgisayar kutusunu 16-17 km uzaklıktaki MNG şubesine otobüsle rezil bir halde taşımak zorunda kaldım.

Yani kim ne derse desin ben bu kargo firmalarından nefret ediyorum, işlerini düzgün yaptığını düşünmüyorum. Hele ki şubeler desen onlar bambaşka bir dünya da yaşıyorlar.
 
Bende bunu anlatıyorumda. İşte anlayana. Bilgisayar başında 15 20 yaşında çocukların kullandığı kelimelere bak. Ensesinden iyice bir tutmak lazım arkadaşı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Aras istanbul bölge genel merkezde tanıdığım var ancak senin izmirmiş yardımcı olamayacağını söyledi
Allah' razı olsun kardeşim demen yeter 🙏🏼
 
Hacimleri büyük olacağına hizmeti kaliteli olsun. Türkiye'nin en çöp kargo firmaları sırasıyla Aras > MNG diye gidiyor. Horoz Lojistik gibi ufak firmalar bile bunlardan kat kat daha iyi hizmet veriyor. Aras zaten bana da yıllarca çektirdi. Yurtiçi kargo ile gönderilen ürün ne hikmetse teslim günü neyse o gün hatta yeri geliyor erken teslim ediliyor. Aras 1 hafta da bile getiremediği oluyordu. Bundan 7 sene önce falan evimin bulunduğu bölgeye dağıtıma bile gelmiyordu adamlar. Gidip şubeden almak zorunda kalıyordum.

Adamlar transfer aracından kargo indirirken bizim kargolarımızla futbol oynuyorlar daha ne yapsınlar hizmetin en kalitelisi değil mi? (!)

MNG desen o da ayrı telden çalıyor. Amazon dan bilgisayar aldım. MNG kargo ile gönderdiler. Cihaz geldi her şey iyi hoş sonra memnun kalmayıp iade etmek istedim. Evden teslim al seçeneği ile gönderilen kargo ile iade açtım. MNG kuryesi geldi, normalde öğlen ya da öğleden sonra 1-3 arasında gelmesi gerekiyor. Adam mesaisini bitirmiş evine giderken geldi, elektronik cihaz olduğu için alamıyoruz şubeden göndermeniz gerekiyor diyip gitti. Kocaman bilgisayar kutusunu 16-17 km uzaklıktaki MNG şubesine otobüsle rezil bir halde taşımak zorunda kaldım.

Yani kim ne derse desin ben bu kargo firmalarından nefret ediyorum, işlerini düzgün yaptığını düşünmüyorum. Hele ki şubeler desen onlar bambaşka bir dünya da yaşıyorlar.
Horoz lojistik küçük firma değil Lojistik firmaları arasında Türkiyede en büyük firmalardan biri. Ve kötünün iyisi. Hacimi büyük olan her firmanın kusurları olması normal. Söylediğiniz kolay gelsin vb vb firmaların çoğu yere teslimatı yok. MNG ve PTT gibi firmaların her yere köklü şekilde teslimatı bulunuyor. Firmayı savunmak konu değil bu kadar hacimde bu şekilde sıkıntı çıkması normal heleki bu kampanya döneminde. Futbol oynuyolar diye belirttiğin örneğe örnek vereyim o halde. Televizyon iadesi Horoz Lojistik tarafından arabayla şirketin önüne geldi. Arabanın içinde 10 dakika ürünümü aradı. En son televizyonu ayaklarının altında olduğunu farketti. Ve tabii ki ekranı paramparça ürünün. Burada her firmanın saçma sapan taşımalarının fotolarını paylaşabilirim. Bu firma değilde elamanların iş bilmezliği maalesef.
Ve dediğim gibi bir satıcı olarak 300 500 fazla veriyorum amazondan kolay gelsinden alıyorum ürünleri bir deneyin derim.
 
Dar bakış açısından çık. Şuan kara cuma indirimlerinden dolayı günlük hacimleri arttı. Araç bozulmuş olabilir eyvallah o gün çıkamamış olabilir oraya onada eyvallah. Şube zamanında teslim edemediği mal için ceza yiyor zaten şube müdürü bunu isteye isteye yapar mı ?
dar bakış açısı sensin. şubenin gel sen al kargonu demesini bile savunuyorken nasıl bir cevap bekliyorsun. hakkını aramadığından savunuyorsun .
 
Horoz lojistik küçük firma değil Lojistik firmaları arasında Türkiyede en büyük firmalardan biri. Ve kötünün iyisi. Hacimi büyük olan her firmanın kusurları olması normal. Söylediğiniz kolay gelsin vb vb firmaların çoğu yere teslimatı yok. MNG ve PTT gibi firmaların her yere köklü şekilde teslimatı bulunuyor. Firmayı savunmak konu değil bu kadar hacimde bu şekilde sıkıntı çıkması normal heleki bu kampanya döneminde. Futbol oynuyolar diye belirttiğin örneğe örnek vereyim o halde. Televizyon iadesi Horoz Lojistik tarafından arabayla şirketin önüne geldi. Arabanın içinde 10 dakika ürünümü aradı. En son televizyonu ayaklarının altında olduğunu farketti. Ve tabii ki ekranı paramparça ürünün. Burada her firmanın saçma sapan taşımalarının fotolarını paylaşabilirim. Bu firma değilde elamanların iş bilmezliği maalesef.
Ve dediğim gibi bir satıcı olarak 300 500 fazla veriyorum amazondan kolay gelsinden alıyorum ürünleri bir deneyin derim.
Dediğine kesinlikle katılıyorum, bölgesel denetleme gelmediği sürece her kargo firmasının her şubesi kendi bölgesinde at koşturmaya devam edecek.
 
dar bakış açısı sensin. şubenin gel sen al kargonu demesini bile savunuyorken nasıl bir cevap bekliyorsun. hakkını aramadığından savunuyorsun .
Zaman kaybından başka bir şey olmayacağını belirtiyorum. Tabii ki gidip cimere tekrar şikayet edebilirsiniz. Dönüş yapıldığı zaman haber edinde az keyifleneyim 3 4 ay sonra falan :)
 
Yüksek ihtimalle şikayet haberini almadan önce konuşsaydı kurye böyle bir üslup ile konuşmazdı diye düşünüyorum.
Zaten şikayet öncesi tartışma yaşadım bende öyle hemen şikayet edecek birisi değilim dostum işçidir çalışandır diye ses çıkarmıyorum ama sana birisi yıllardır alışveriş yaptığın getirden ve n11 sitesi üzerinden adres eksik yanlış diye derse ve teyit ederkende doğru olmalarına rağmen seni affedersiniz S. yerine koyarsa sen ne yaparsın? Getirmek istemiyorlar anlarım o zaman düzgün bir üslupla diyecekler biz bu işi beceremiyoruz diye anlarsın ama böyle iş ahlâkı böyle müşteri ile iletişime yönelmek hoş değil ve onları ilgilendirmez benim şikayetim işlerini yapmaları gerekiyor onların yeri değil orası değil mi dostum?
 
Zaman kaybından başka bir şey olmayacağını belirtiyorum. Tabii ki gidip cimere tekrar şikayet edebilirsiniz. Dönüş yapıldığı zaman haber edinde az keyifleneyim 3 4 ay sonra falan :)
zaman kaybı zaten ona lafım yok ki. böyle şeylerde şikayet etmek en azından şubeyi tedbir esasında tutar
 
Arkadaşlar, 1 hafta önce de Aras Kargo Altınyol şubesiyle ilgili bir rezillik hakkında konu açmıştım. Kargomu arıyorum, “Dağıtımda” diyorlar. Ertesi gün arıyorum, “Arabamız bozuldu” diyorlar. Diğer gün, “Dağıtıma çıkacak” dediler, ama yine çıkmadı. Cumartesi günü de geçti, hala teslim edilmedi. Pazar günü zaten kapalı.

Bugün tekrar aradım, en doğal hakkım olarak aramak istedim. Telefona çıkan bir çalışan, “Evet, dağıtıma çıkmadı” dedi. Sebebini sordum, “İşte, bu kadar uğrayacağınıza şubeden alsaydınız ya” dedi. Üstüne, “Bizi CİMER’e şikayet etmişsiniz, alın kargonuzu, bir daha aramayın” dedi. Alo diyorum, cevap yok. Müdürleriyle görüşmek istediğimi söyledim.

En sonunda çıldırdım, “Şubeye gelirsem kavga çıkar, bu üslup ne böyle?” dedim. Bunun üzerine, çalışan sinirlenip bana bağırmaya başladı. “Bencil olduğumu, onların hizmetçi olmadığını” söyleyip karakterime hakaret etti ve yüzüme telefonu kapattı.

Bu şube, 1 puanı bile hak etmiyor. Şimdi bu kargo firmasını dava etmek istiyorum, özellikle de şubeyi. Ses kayıtlarım elimde mevcut. Bunların amacı nedir? Ses kayıtları sadece müşterilere göre mi dinleniyor, yoksa genel bir denetim mekanizması yok mu? Bu kadar liyakatsiz bir tavır, hele ki kurumsal bir firmada, inanılır gibi değil.

Ses kaydını gönderdim, sözde kargomun geleceği söylenmişti. Ancak takip sayfasında hala bir ilerleme yok.


---
Forumda genelde 2 günde kargosu gelmeyen arkadaşlar konu açıyor ama sen 1 hafta demişsin ben buradan köy yerine kargo gönderdim 1 haftadan kısa sürede gitti o süre normal değil. Sana bağırıp çağırdıysa ve hakaret ettiyse o çalışanı hemen şikayet et. Bir de gel al ne demek ya :D Ulan senin görevin o kargoyu dağıtıma çıkarmak müşteri ev de yoksa gelir şubeden alırda sen dağıtıma çıkarmamışsın. Bence iade etme şansınız varsa iade edin gidin amazon prime alın çok gerekmedikçe Hepsiburada,Trendyol,Amazon (Kolay Gelsin,HepsiJet,Trendyol express, yurt içi dışında firmalara bulaşmayın) dışından sipariş vermeyin. Kurumsal firma diye düşünme dostum ben geçen gün iade için şubeye gittim yani içeride kurumsallığın k'sı yoktu iki tane bayan çalışan koymuşlar ama suratları beş karış sanırsın zorla oturtmuşlar gibi.
 
zamanında aras çok uğraştırmıştı beni. 2014-2018 arasında en iyi kargo firmasıydı fakat 50 kilo malzemeyi sırt çantama yükleyip gelmiştim. Şikayetvarda şikayet açınca dağıtımla getiriyorlardı. Çok cins bir şirket. Size gelecek olunca da, evet oradaki çalışana çok yüklenmişsiniz adam araba bozuldu diyorsa bunun raporu var tutanağı var tamire gidecek genel merkezden onay alınacak derken.. tabi kötü niyetli de olabilir bilmiyorum ben 3. şahıs olarak konuşuyorum. aras mı tövbe. :)
not: bence siz 2. günden aradınız kavgayla veya bugünle birlikte 1 hafta oldu yoksa kargonun 1 hafta şubede bekleme gibi bi durumu yok geri gönderilir. dağıtım günü varsa o güne kadar bekler en fazla. pazartesiden cumaya o da.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,153,380
Mesajlar
10,394,481
Üyeler
183,417
Son üye
ererdo0
Geri
Top