İşlemci nerede olur?

itopya öyle yapıyor nerden aldınız ve sistem nedir merak ettim
İtopya ciddi anlamda sıkıntılı firma bir daha siteye girmemeyi düşünüyorum. E faturama bile hala ulaşamıyorum. 6600 5600 lü bişeyler sistemim listesini bulamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

itopya öyle yapıyor nerden aldınız ve sistem nedir merak ettim
Diğerleri de öyle yapıyor diye biliyodum ekran kartı zarar görmemesi için
 
İtopya ciddi anlamda sıkıntılı firma bir daha siteye girmemeyi düşünüyorum. E faturama bile hala ulaşamıyorum. 6600 5600 lü bişeyler sistemim listesini bulamadım
Bölgene göre değişiyor iyi firmalar
 
ekran kartı ayrı geliyo haberin olsun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,897
Mesajlar
11,082,290
Üyeler
198,212
Son üye
Beratcxn
Geri
Top