Kasanız çok güzelmiş bende bi kasa almayı düşünüyorum ama şuanda bi bütcem yok anca agustosa yani anca o zamanada bunun gibi bi kasada satılır gibi
ben kendim için almayacağım bir öğrencime alacağım csde skinlerini satacak haftaya üzerinide ailesi tamamlayacak ortalama 45k bütçesi var daha monitör mouse klavyede alıcak 2 haftaya kadar satılmazsa gelip alabiliriz