Ben a101 den beatrix markalı bir şey aldım güya ışığı var o ışığa sivrisinek gelecek sonra da fanı var aşağıda fanla içinde hapsediyor.
Ama hiç bir işe...
https://forum.donanimarsivi.com/ikinciel/acil-msi-rtx-4060-gaming-x-r5-7500f-16gb-ddr5-5600mhz-garantili.4448/questions bak bu 31bin demiş ve yeni sistem
creatin aromasız daha iyi protein tozu ile karıştırıp 2sini birden tüketiyorsun yoksa creatini ayrı içiyon, proteini ayrı içiyon farklı aroma midede çorba...
ben kendim için almayacağım bir öğrencime alacağım csde skinlerini satacak haftaya üzerinide ailesi tamamlayacak ortalama 45k bütçesi var daha monitör mouse...