Denizgezen
80+ Gold
- Katılım
- 25 Mart 2021
- Mesajlar
- 5,528
- En İyi Cevap
- 1
Atmosferik arabayla turbolu arabayı karşılaştırmak pek mantıklı değil. İkisine de sahip olduk. Fluence daha ergonomik bir yapıya sahip. İçi , bagajı daha geniş ve bence daha yakışıklı. Bir kere daha yeni olması da var.
Bizde ki 1.5 dci fluence ortalama 6.5 litre yakıyordu şehir içi ve bu da kilometrede 1.5 tl'e denk geliyor. Megane 2'e gelirsek şehir içi ortalaması 9.1 litre ve kilometrede 95 kuruşa denk geliyor. Ve bu fabrika verisi 1 2 litre oynayabilir . Dizel fluencede bakım döneminde mazot filtresini değiştirirken ekstra bir para vereceksin 150 idi en son 200 250 olmuştur sanırım. Ve ekleyeyim megane 2 de o motorla ve fluencede o motorla asla aynı performansı alamassın. Fluence turbolu sonuçta.
Yukarıda da dendiği gibi yakında büyük bir lpg zammı gelebilir eğer gelirse aynı paraları bile yakabilirler.
Ben olsam fluence tercih ederdim hem daha yeni hem daha atik bir araba. Traktör gibi çalışmıyor ayrıca. Ucuz mazot almaktan enjektörleri bitmiş arabaları görüp bütün hepsini karalamamak lazım.
Bizde ki 1.5 dci fluence ortalama 6.5 litre yakıyordu şehir içi ve bu da kilometrede 1.5 tl'e denk geliyor. Megane 2'e gelirsek şehir içi ortalaması 9.1 litre ve kilometrede 95 kuruşa denk geliyor. Ve bu fabrika verisi 1 2 litre oynayabilir . Dizel fluencede bakım döneminde mazot filtresini değiştirirken ekstra bir para vereceksin 150 idi en son 200 250 olmuştur sanırım. Ve ekleyeyim megane 2 de o motorla ve fluencede o motorla asla aynı performansı alamassın. Fluence turbolu sonuçta.
Yukarıda da dendiği gibi yakında büyük bir lpg zammı gelebilir eğer gelirse aynı paraları bile yakabilirler.
Ben olsam fluence tercih ederdim hem daha yeni hem daha atik bir araba. Traktör gibi çalışmıyor ayrıca. Ucuz mazot almaktan enjektörleri bitmiş arabaları görüp bütün hepsini karalamamak lazım.