Sheader
80+ Silver
- Katılım
- 26 Mart 2020
- Mesajlar
- 3,520
Dahası
geçen sene agustos ayında trendyol teknorya dan hp omen 15 rtx 3060 ryzen 5600h laptop aldım
belki hatırlarsınız benım laptop da menteşede açıklık vardı ben bunu şubatta servise gönderecektım ama deprem oldu bende depremden etkilendim bunun yüzünden laptopu 2 ay önce gönderebildim
şimdi konuya gelelim bana menteşe tamır olması için klavyesi değişmeli dedi 1500 tl ye yakın para ödeyerek klavyemi değiştirdim bu ayın başında laptop elime geldi ve bi surpriz ile karşılaştım serviste anakartımı bozmuşlar ve benim haberim olmadan yeni aynı özellikte olan anakart ile değişim yapmışlar kutunun içinde eski anakartım da geldi. laptopu açtım ve pili algılamadığını gördüm pil yok yazıyordu hemen müşteri hizmetlerini aradım yapabilirsen yap dedi yoksa tekrar servise göndermem gerektiğini söyledi bende billişim sistemleri mühendislği okuyorum donanımsal bilgim var açtım baktım pil takılı kapağı kapatım laptopu açtıgımda pil geldi prize takılı haldeyken %3 şarjdan birden %100 oldu bende çektim 5-6 dakika sonra tekrar gitti tekrar prizde çalıstırdıgmda gene aynı durumla karşılaştım pil yok. Tekrardan servise gönderim 2 gün önce geldi ve gene aynı durum pil yok servis raporunda pil test edildi sorunsuz çalısıyor dıye yazmışlar muhtemelen bilgisayara hiç start vermedi sadece dışardan müdahale yaptı. ben tekrar müşteri hizmetlerini aradım sonraki gün sizi arayacağız dediler ve farklı bir numaradan aradılar değişim vs. istiyormusun dediler ve benden fatura ve arızaya ait video attım.
şimdi ben bu servisten bıktım derslerimden geri kaldım tekrar servise göndermek istemiyorum ne yapmam lazım cidden değişim yaparlar mı veya benim yapmam gereken şeyler nedir haklarım nedir lütfen bilir kişiler yardımcı olsun
belki hatırlarsınız benım laptop da menteşede açıklık vardı ben bunu şubatta servise gönderecektım ama deprem oldu bende depremden etkilendim bunun yüzünden laptopu 2 ay önce gönderebildim
şimdi konuya gelelim bana menteşe tamır olması için klavyesi değişmeli dedi 1500 tl ye yakın para ödeyerek klavyemi değiştirdim bu ayın başında laptop elime geldi ve bi surpriz ile karşılaştım serviste anakartımı bozmuşlar ve benim haberim olmadan yeni aynı özellikte olan anakart ile değişim yapmışlar kutunun içinde eski anakartım da geldi. laptopu açtım ve pili algılamadığını gördüm pil yok yazıyordu hemen müşteri hizmetlerini aradım yapabilirsen yap dedi yoksa tekrar servise göndermem gerektiğini söyledi bende billişim sistemleri mühendislği okuyorum donanımsal bilgim var açtım baktım pil takılı kapağı kapatım laptopu açtıgımda pil geldi prize takılı haldeyken %3 şarjdan birden %100 oldu bende çektim 5-6 dakika sonra tekrar gitti tekrar prizde çalıstırdıgmda gene aynı durumla karşılaştım pil yok. Tekrardan servise gönderim 2 gün önce geldi ve gene aynı durum pil yok servis raporunda pil test edildi sorunsuz çalısıyor dıye yazmışlar muhtemelen bilgisayara hiç start vermedi sadece dışardan müdahale yaptı. ben tekrar müşteri hizmetlerini aradım sonraki gün sizi arayacağız dediler ve farklı bir numaradan aradılar değişim vs. istiyormusun dediler ve benden fatura ve arızaya ait video attım.
şimdi ben bu servisten bıktım derslerimden geri kaldım tekrar servise göndermek istemiyorum ne yapmam lazım cidden değişim yaparlar mı veya benim yapmam gereken şeyler nedir haklarım nedir lütfen bilir kişiler yardımcı olsun