Neler Yeni

Gaming Gen TR ile YAŞADIKLARIM!

Katılım
16 Haziran 2021
Mesajlar
209
Dahası  
Reaksiyon skoru
63
İsim
Ryuzaki
Selamlar öncelikle herkese iyi günler. 20 Haziran tarihinde gaming gen tr üzerinden hazır sistem aldım. Ertesi gün elime ulaştı kargoda sıkıntı yoktu düzgün bir şekilde ulaşmıştı. Bilgisayar ile birlikte hepsiburada üzerinden monitör de almıştım. Bunu neden söylediğimi birazdan yazacağım, neyse bilgisayarı açtım kutuları açtım parçalar tam, sıkıntı yok. Ekran kartını da nazik bir şekilde taktım ve vidaladım. Aktif kullandığım monitör 7 yıldan fazla bende olduğu için haliyle HDMI ve DP çıkışları yok. Ekran kartında da VGA çıkışı yok. (1650) o yüzden bekledim yeni monitörün gelmesini. Monitör akşam 7 sularında geldi. Monitörü de güzelce kurdum ettim vs kabloları bağladım. Gücü taktım çalıştırdım fanlar dönüyor kasa çalışıyor fakat görüntü yok. Kablo değiştirdim, elimde bulunan kabloları taktım, ramleri çıkar tak onu yap bunu yap hiçbir şekilde fayda etmedi. Gaming gen'i aradım, geri gönderin dediler. O gün geri gönderemezdim saat 8i geçmişti. Saatlerce araştırdım bilişim okuyorum okulda bilgisayarlarla çok uğraştığım için yazılan şeylerin hepsini zaten yapmıştım. En son uyumadan önce ramleri ve bios pilini çıkarıp masaya koydum. 11-12 gibi uyandım. 1 tane ram ve bios pilini bilgisayara taktım ve çalıştırdım. Direkt açıldı içinde windows vardı fakat isim konum vs. gibi kısımları ben tamamladım. 4-5 dakika açık tuttum kapanacak mı diye kapanmadı. Sonra bilgisayarı kapattım ve ikinci rami taktım. Açtığımda görüntü tekrar gelmedi. Hemen kasanın arkasındaki düğmeden kapatıp güç kablosunu söktüm ve en son taktığım rami çıkardım. Tekrar açtığımda bu sefer gelen görüntü de gelmedi. Saat 12 yi geçmişti ve yurtiçi kargo şubesi evime çok uzak ve aracımız da olmadığı için taşırken zarar vermemek adına kurye talep ettim. Saat 12 yi geçtiği için yarın geleceklerini söylediler tamam dedim kasa bana geldiği şekilde paketledim ve bekledim. Ertesi gün kurye geldi kasayı teslim ettim ve geri gönderdim. Cumartesi günü gaming gen tr'ye kasa ulaştı, pazartesi de teknik servise girdi. Bu arada bilgisayar, monitörümün geç gelmesi ve talep ettiğim kuryenin de sonraki gün gelmesi sebebiyle sadece 2 gün bende kaldı. Neredeyse her gün aradım müşteri hizmetlerini, bana ilk geri gönderin dedikleri zaman yeni aldığınız için ilk sıralara alınırsınız ve 5 gün içinde çözülür dedi teşekkür ettim kapattım. (Sıkıldıysanız özür dilerim fakat gerçekten hala uğraştığımı bilin istedim günlerdir zor duruyorum yazmamak için.) Devam edelim, her aradığımda farklı şeyler söyleniyordu; biz çözemedik pentaya gönderdik, arızayı anlayamadık o yüzden üretici firmaya gönderdik, teknik servisten bilgi gelmedi. 2 hafta bunları duyup bekledim. Bayram tatili öncesi bana kasanın hazır olduğunu ve yanlış hatırlamıyorsam 13 temmuzda elime ulaşacağını söylediler. Fakat ben 11 Temmuz'da şehir dışına çıkacaktım. Erken gönderemez misiniz dedim, cumartesi günü çalışmıyoruz dediler o zaman sizde kalsa ben döndüğümde gönderseniz olur mu dedim tabi güzelce paketleriz bekler burada dediler. Dönünce aradım, bayram tatilinden sonra göndeririz dediler ve bayram bitti. Pazartesi günü yani dün 8.30 da aradım kimse açmadı, siteden kontrol ettiğimde mesai saatleri değişmiş 9 olmuş 9 da aradım bu süreç boyunca benimle iyi bir şekilde ilgilenen Alihan bey açtı. Artık o beni ben de onu sesimizden tanıyorduk. Kargo çıkışları bugün yapılacak ve yüksek ihtimalle bugün kargoya verilir dedi teşekkür ettim kapattım. Dün akşam kargoya verildi mi sormak için aradım, arıyorum çünkü kargoya verildiğine dair ne gaming gen bilgi veriyor ne yurtiçi kargo. Farklı birisi açtı zaten çağrı merkezinde çalışan 2 kişi var diğer arkadaşı da sesinden tanıyorum fakat ismini bilmiyorum. Kargoya verilmediğini söyledi yarın verilir dedi tamam dedim kapattım. Bu sabah yurtiçi kargoyu arayıp numaram ile sorgulattım kargo var mı diye yokmuş. Gaming gen'e yazdığımda ise aldığım cevaplar aşağıda... 1 aydan fazla süredir bu durum ile uğraşıyorum ve gerçekten canımı çok sıktı.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlendi:

Tokuchi77

80+
Katılım
19 Mayıs 2021
Mesajlar
498
Dahası  
Reaksiyon skoru
330
Konum
İstanbul
İsim
Ad Soyad
Peki ne yaşamıştınız?
Sorununuz neydi?
 

Keptın

80+ Silver
Katılım
31 Temmuz 2020
Mesajlar
2,296
Mod amme hizmeti yapmış teşekkürler
 

rookie27

80+ Gold
Katılım
24 Mayıs 2021
Mesajlar
6,911
Sonuç ne ürünün eline geldi mi dostum.
Birde hangi sistemi almıştın link atar mısın
 

Logithx

80+ Bronze
Katılım
27 Aralık 2020
Mesajlar
736
İtopya bile bir sorun olduğunda insanları bıktırıyor daha küçük işletmelerden bir şey alınmaz hele hazır sistem hiç alınmaz sonra bir sorun olduğunda uğraş dur..
 
Katılım
28 Ağustos 2022
Mesajlar
409
Bu sorunun çözülmesi nasıl oluyor ? Eline bilgisayar sağ salim geçince her şey bitti on numara oluyor !
Peki ya sana bir ay boyunca yaşattığı mağduriyet , sana yaptığı angarya anayasal suçlar !

Onların önemi yok 1 ay acı çektirdikten sonra işimi gördü ya .. Şimdi her yere onun güzel ve süper bir firma olduğunu yazabilirim kafasında düşünüyorlar insanlar !

Size değil bu söylediklerim . çoğunluk öyle .

ŞikayetVar da bile öyle .. Peki yurt dışında neler oluyor ? Böyle bir şey oldu mu ? Tatil biletleri veriliyor .. Size yeni ürün gönderiyorlar siz yeni ürün gelesiye kadar eskisini kullanıyorsunuz sonra size yeni ürün gelince .. Kapıdan eski ürünü veriyor ve yeni ürünün yanında da özür mektubu ve hediye ufak bir şeyler oluyor . Hatta bazıları kod veriyorlar o kodla alışveriş vesaire de yapabiliyorsunuz kupon vesaire .

Geçenler de örneğin .. Aklıma gelen yurtdışında gördüğüm bir olay .

Restoran da birisi aşağılanıyor .. Restoran da aşağılanan kişiye çift kişilik tatil bileti veriyor .

özür dileyip .

Demek istediğim biz Türkler ile Türk olmayanlar arasındaki farkı Türkler iyi bildiği için .. Türklere çok daha kötü davranıp maksimum fayda görüyorlar .
Selamlar öncelikle herkese iyi günler. 20 Haziran tarihinde gaming gen tr üzerinden hazır sistem aldım. Ertesi gün elime ulaştı kargoda sıkıntı yoktu düzgün bir şekilde ulaşmıştı. Bilgisayar ile birlikte hepsiburada üzerinden monitör de almıştım. Bunu neden söylediğimi birazdan yazacağım, neyse bilgisayarı açtım kutuları açtım parçalar tam, sıkıntı yok. Ekran kartını da nazik bir şekilde taktım ve vidaladım. Aktif kullandığım monitör 7 yıldan fazla bende olduğu için haliyle HDMI ve DP çıkışları yok. Ekran kartında da VGA çıkışı yok. (1650) o yüzden bekledim yeni monitörün gelmesini. Monitör akşam 7 sularında geldi. Monitörü de güzelce kurdum ettim vs kabloları bağladım. Gücü taktım çalıştırdım fanlar dönüyor kasa çalışıyor fakat görüntü yok. Kablo değiştirdim, elimde bulunan kabloları taktım, ramleri çıkar tak onu yap bunu yap hiçbir şekilde fayda etmedi. Gaming gen'i aradım, geri gönderin dediler. O gün geri gönderemezdim saat 8i geçmişti. Saatlerce araştırdım bilişim okuyorum okulda bilgisayarlarla çok uğraştığım için yazılan şeylerin hepsini zaten yapmıştım. En son uyumadan önce ramleri ve bios pilini çıkarıp masaya koydum. 11-12 gibi uyandım. 1 tane ram ve bios pilini bilgisayara taktım ve çalıştırdım. Direkt açıldı içinde windows vardı fakat isim konum vs. gibi kısımları ben tamamladım. 4-5 dakika açık tuttum kapanacak mı diye kapanmadı. Sonra bilgisayarı kapattım ve ikinci rami taktım. Açtığımda görüntü tekrar gelmedi. Hemen kasanın arkasındaki düğmeden kapatıp güç kablosunu söktüm ve en son taktığım rami çıkardım. Tekrar açtığımda bu sefer gelen görüntü de gelmedi. Saat 12 yi geçmişti ve yurtiçi kargo şubesi evime çok uzak ve aracımız da olmadığı için taşırken zarar vermemek adına kurye talep ettim. Saat 12 yi geçtiği için yarın geleceklerini söylediler tamam dedim kasa bana geldiği şekilde paketledim ve bekledim. Ertesi gün kurye geldi kasayı teslim ettim ve geri gönderdim. Cumartesi günü gaming gen tr'ye kasa ulaştı, pazartesi de teknik servise girdi. Bu arada bilgisayar, monitörümün geç gelmesi ve talep ettiğim kuryenin de sonraki gün gelmesi sebebiyle sadece 2 gün bende kaldı. Neredeyse her gün aradım müşteri hizmetlerini, bana ilk geri gönderin dedikleri zaman yeni aldığınız için ilk sıralara alınırsınız ve 5 gün içinde çözülür dedi teşekkür ettim kapattım. (Sıkıldıysanız özür dilerim fakat gerçekten hala uğraştığımı bilin istedim günlerdir zor duruyorum yazmamak için.) Devam edelim, her aradığımda farklı şeyler söyleniyordu; biz çözemedik pentaya gönderdik, arızayı anlayamadık o yüzden üretici firmaya gönderdik, teknik servisten bilgi gelmedi. 2 hafta bunları duyup bekledim. Bayram tatili öncesi bana kasanın hazır olduğunu ve yanlış hatırlamıyorsam 13 temmuzda elime ulaşacağını söylediler. Fakat ben 11 Temmuz'da şehir dışına çıkacaktım. Erken gönderemez misiniz dedim, cumartesi günü çalışmıyoruz dediler o zaman sizde kalsa ben döndüğümde gönderseniz olur mu dedim tabi güzelce paketleriz bekler burada dediler. Dönünce aradım, bayram tatilinden sonra göndeririz dediler ve bayram bitti. Pazartesi günü yani dün 8.30 da aradım kimse açmadı, siteden kontrol ettiğimde mesai saatleri değişmiş 9 olmuş 9 da aradım bu süreç boyunca benimle iyi bir şekilde ilgilenen Alihan bey açtı. Artık o beni ben de onu sesimizden tanıyorduk. Kargo çıkışları bugün yapılacak ve yüksek ihtimalle bugün kargoya verilir dedi teşekkür ettim kapattım. Dün akşam kargoya verildi mi sormak için aradım, arıyorum çünkü kargoya verildiğine dair ne gaming gen bilgi veriyor ne yurtiçi kargo. Farklı birisi açtı zaten çağrı merkezinde çalışan 2 kişi var diğer arkadaşı da sesinden tanıyorum fakat ismini bilmiyorum. Kargoya verilmediğini söyledi yarın verilir dedi tamam dedim kapattım. Bu sabah yurtiçi kargoyu arayıp numaram ile sorgulattım kargo var mı diye yokmuş. Gaming gen'e yazdığımda ise aldığım cevaplar aşağıda... 1 aydan fazla süredir bu durum ile uğraşıyorum ve gerçekten canımı çok sıktı.

Tek çözümü bu siteye bulaşmamak.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
894,925
Mesajlar
8,209,005
Üyeler
138,444
Son üye
nakkaf
Top Bottom