Neler Yeni

Monster ile yaşadığım sorunlar

Katılım
24 Şubat 2023
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Yunus Emre Kumaş
Selam dostlar, Monster bilgisayar ile yaşadığım süreçten bahsedeceğim.

12.09.2022'de Monster Abra A5 v17.2 modelli PC'yi sipariş verdim 1 hafta sonra PC elime ulaştı. PC'yi kutudan çıkarıp açmamla ilk sorunla karşılaştım. Fanlarından şiddetli bir şekilde cızırtı sesi geliyordu. Hemen Monster müşteri hizmetlerini aradım konuştum PC'nin yenisi ile değişimini istedim. 29.09.2022 tarihinde değişim yapıldı. Sorunsuz bir şekilde PC'yi yenisi ile değiştiklerini ilettiler ama ben öyle sanıyorum. Neyse 12.04.2023 tarihinde PC'yi bağladım, herhangi bir internet ağında diğer çıhazlarda ve kendinde ping sorunu yaşatmaya başladı. Yine teknik servis ile görüstüm sürüçüleri silip tekrar yüklememi söylediler. Dediklerini yaptım ama sorun hala devam ediyordu. Bunlara ek PC'de açma ekranında donmalar ve fazla ısınmalar oluyordu.

Müşteri hizmetlerinden PC'yi teknik servise yollamamı istediler. PC'yi servise yolladım. İşletim sistemi yeniden kurulumu ve genel bakım sonucunda PC bana yollandı. PC elime ulaşınca ping sorunu düzelmişti. Birkaç gün sonra firmadan bütün teknik servis işlemlerini detaylı görebilmek için PDF talep ettim. Tarafıma dönüş yapıldı ve PDF'ler yollandı. PDF'leri incelemem sonucunda biri bana ait biri başka birine aitti. Başka kişiye ait ürünün seri numarası ile elimdeki PC'nin seri numarasını karşılaştırdım ve seri numaraları aynıydı. Bana ait olmayan teknik servis raporunda ürünün ekranında sarı leke olduğundan 23.09.2022 tarihinde değişim yapıldığı gözüküyordu. Kısacası firma başka birinden aldığı sorunlu ürünü tamir edip bana sıfır diye yolluyor. Tabii bu PDF'leri iyice kontrol ettikten sonra müşteri hizmetleri ile görüştüm PC'nin incelenmesi için. Gerekirse değişim yapılması için PC'yi yollamamı istediler. Vize haftamda olduğum için PC'yi ileri bir tarihte yollayacağımı söyledim. Onlar da tamam not alıyoruz dediler.

Şimdi dostlar bu yaptıkları hataya karşı benim haklarım nedir? Bu hatadan dolayı daha üst özelliklere sahip PC talep etme hakkım var mıdır? İade hakkım olsa bile ürünü aldığım fiyata şu an bu özelliklerde başka model alamam. Onun için üst model ile değişim hakkım varsa bunu talep etmeyi düşünüyorum. Kısa bir not olarak Monster almanızı önermiyorum. Müşteri hizmetleri ne kadar iyiyse ürünleri de o kadar sorunlu. PC'yi daha yollamadım pazartesi yollayacağım süreç ilerledikçe bilgi veririm. Herkese iyi formlar.
 

Starlex

80+ Bronze
Katılım
23 Ağustos 2022
Mesajlar
923
Selam dostlar, Monster bilgisayar ile yaşadığım süreçten bahsedeceğim.

12.09.2022'de Monster Abra A5 v17.2 modelli PC'yi sipariş verdim 1 hafta sonra PC elime ulaştı. PC'yi kutudan çıkarıp açmamla ilk sorunla karşılaştım. Fanlarından şiddetli bir şekilde cızırtı sesi geliyordu. Hemen Monster müşteri hizmetlerini aradım konuştum PC'nin yenisi ile değişimini istedim. 29.09.2022 tarihinde değişim yapıldı. Sorunsuz bir şekilde PC'yi yenisi ile değiştiklerini ilettiler ama ben öyle sanıyorum. Neyse 12.04.2023 tarihinde PC'yi bağladım, herhangi bir internet ağında diğer çıhazlarda ve kendinde ping sorunu yaşatmaya başladı. Yine teknik servis ile görüstüm sürüçüleri silip tekrar yüklememi söylediler. Dediklerini yaptım ama sorun hala devam ediyordu. Bunlara ek PC'de açma ekranında donmalar ve fazla ısınmalar oluyordu.

Müşteri hizmetlerinden PC'yi teknik servise yollamamı istediler. PC'yi servise yolladım. İşletim sistemi yeniden kurulumu ve genel bakım sonucunda PC bana yollandı. PC elime ulaşınca ping sorunu düzelmişti. Birkaç gün sonra firmadan bütün teknik servis işlemlerini detaylı görebilmek için PDF talep ettim. Tarafıma dönüş yapıldı ve PDF'ler yollandı. PDF'leri incelemem sonucunda biri bana ait biri başka birine aitti. Başka kişiye ait ürünün seri numarası ile elimdeki PC'nin seri numarasını karşılaştırdım ve seri numaraları aynıydı. Bana ait olmayan teknik servis raporunda ürünün ekranında sarı leke olduğundan 23.09.2022 tarihinde değişim yapıldığı gözüküyordu. Kısacası firma başka birinden aldığı sorunlu ürünü tamir edip bana sıfır diye yolluyor. Tabii bu PDF'leri iyice kontrol ettikten sonra müşteri hizmetleri ile görüştüm PC'nin incelenmesi için. Gerekirse değişim yapılması için PC'yi yollamamı istediler. Vize haftamda olduğum için PC'yi ileri bir tarihte yollayacağımı söyledim. Onlar da tamam not alıyoruz dediler.

Şimdi dostlar bu yaptıkları hataya karşı benim haklarım nedir? Bu hatadan dolayı daha üst özelliklere sahip PC talep etme hakkım var mıdır? İade hakkım olsa bile ürünü aldığım fiyata şu an bu özelliklerde başka model alamam. Onun için üst model ile değişim hakkım varsa bunu talep etmeyi düşünüyorum. Kısa bir not olarak Monster almanızı önermiyorum. Müşteri hizmetleri ne kadar iyiyse ürünleri de o kadar sorunlu. PC'yi daha yollamadım pazartesi yollayacağım süreç ilerledikçe bilgi veririm. Herkese iyi formlar.
Hocam güzelce reklam tuzağına gelmişsin ve yağ akıtan eski bir bmw almışsın tabir rica etsem yapacağın tek iş ya aldığın fiyatın bi 1k altına satıp def etmek yada gidip adliye koridorlarında gezmek seçim sana kalmış
 
Top Bottom