1000 Şikayeti olan bir yer

SAÇMA. Bir firmayla herkes sorun yaşayabilir. Piyasada kusursuz bir satıcı yoktur. Sen firmaya düzgün hitap etmezsen firma da sana elinden geleni yapmaz. Başkaları firmayı tehdit eder gibi konuşurken uzlaşmacı şekilde tavırlar sergileyince hemen yardımcı oluyorlar.
İtopya gayet de iyi bir firma.
 
Şikayet olabilir çözüm odaklı değiller
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tamam sen yasamamissin yaşayan insanlar hakkında yorum yapıyorum
kanka itopya, incehesap, gaming gen tr gibi siteler bu gün var yarın yok tarzı siteler eğiller bir çoğu ile alışverişim oldu yani 100.000de 1000 o kadar kötü de değil yani sitelerin 100.000 ürün sattığını kast etmiyorum örnek olarak 100.000 dedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tamam arkadaşlar hepiniz firmanın patronusunuz herhalde bir şey demiyorum
Eğer beğenmiyorsan git amazondan daha fazla para ödeyebilirsin
 
ben amazonu tercih etmeye çalışıyorum incehesap ve itopyadan da alışverişlerim oldu bir sorun yaşamadım. bu deneyimlerimide forumdan başka yerde paylaşmadım ama bi sorun yaşasaydım belki şikayet var a yazabilirdim. yani şikayet varın amacı o zaten şikayetleri oraya yazmak. sadece şikayet var üzerinden yargılarsak doğru düzgün 1 tane bile satıcı bulamayız bence
 
şikayetvara girersen zaten sadece şikayet görürsün.yaptığı alışverişte sıkıntı yaşamayan zaten gelip yazmaz.ayrıca her sitede sorun yaşarsın bu normal.
 
kanka itopya, incehesap, gaming gen tr gibi siteler bu gün var yarın yok tarzı siteler eğiller bir çoğu ile alışverişim oldu yani 100.000de 1000 o kadar kötü de değil yani sitelerin 100.000 ürün sattığını kast etmiyorum örnek olarak 100.000 dedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Eğer beğenmiyorsan git amazondan daha fazla para ödeyebilirsin
A ben diyorum ki firma müşteri hizmetleri konusunda gelistirse daha iyi olur diyorum. Bunda kötü olan ne var sence
 
Bu nasıl bir bakış açısı. Gamegaraj dediğin yerde 1 ayda 400 farklı kişi alışveriş yapıyor. İtopya' da 40.000 farklı kişi alışveriş yapıyor. 40.000 kişinin olduğu yerde şikayetin daha çok olması daha mantıklı değil mi?
 
A ben diyorum ki firma müşteri hizmetleri konusunda gelistirse daha iyi olur diyorum. Bunda kötü olan ne var sence
Kanka bak şimdi ben müşteri hizmetleriyle de görüştüm bir sıkıntı yaşamadım iade konusunda bişey olursa sorun çıkmaz, eğer sen de geçen gün açılan "iPhone telefonlar neden kötü" adlı konunun sahibi gibi laf anlamayıp kendi doğruları üzerinden giden biriysen uğraştırma bizi




-------------------------



O hesap öyle yapılmaz. Soru: Game Garaj ın itopya kadar müşterisi var mı?
Abim boş ver şimdi kesin senin sponsorun o yüzden öyle diyorsun diyecek uğraşılmaz
 
Kanka bak şimdi ben müşteri hizmetleriyle de görüştüm bir sıkıntı yaşamadım iade konusunda bişey olursa sorun çıkmaz, eğer sen de geçen gün açılan "iPhone telefonlar neden kötü" adlı konunun sahibi gibi laf anlamayıp kendi doğruları üzerinden giden biriysen uğraştırma bizi




-------------------------




Abim boş ver şimdi kesin senin sponsorun o yüzden öyle diyorsun diyecek uğraşılmaz
Öyle bir cümle neden söyleyeyim ki. Benim adıma konuşuyorsun :) Abdullah bey açıklamış doğru o bakışıyla bakıldığı zaman haklı. Bir şey demiyorum . Benim istediğim daha iyi gelişmeleri.
 
Öyle bir cümle neden söyleyeyim ki. Benim adıma konuşuyorsun :) Abdullah bey açıklamış doğru o bakışıyla bakıldığı zaman haklı. Bir şey demiyorum . Benim istediğim daha iyi gelişmeleri.
şaka gibi cidden müşteri hizmetlerinde bir sorun yok adamlar gayet güzel işlerini yapıyorlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,287
Mesajlar
10,475,977
Üyeler
184,613
Son üye
feronias
Geri
Top