12400F Fan yüksek devirde çalışıyor

Katılım
2 Şubat 2023
Mesajlar
27
Reaksiyon skoru
7
Yeni sistem yükseltmesi yapıp ddr5 ram ve anakart aldım, termal macunu da kryonaut ile değiştirdim fakat yük altında 2500-2600 rpm de çalışıyor bu normal mi? stok fanı ile kullanıyorum sıcaklık değerleri 67-75 derece arasında boşta ise 35-40 derece ve 1000 rpm. bu arada cpu kullanımı da %70-75 de çalışıyor yükte. önceden de sıcaklık değerleri aynıydı ama 1800 rpm de çalışıyordu yük altındayken sebebi ne olabilir sizce
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,685
Mesajlar
11,069,750
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top