18 yaşıma girdim e devlet nasıl açarım

Merhabalar ben geçen ay 18 e girdim e-devlet nasıl açabilirim şimdiden teşekkürler.
Ptt ye gidip oradan ilk şifreni alıp kayıt oluşturacaksın kardeşim sonra o standart şifreyi değiştiriyorsun zaten. (Yani ben alırken bu şekildeydi şimdi daha kolaylaştıysa bilmiyorum)
 
Ptt ye gidip oradan ilk şifreni alıp kayıt oluşturacaksın kardeşim sonra o standart şifreyi değiştiriyorsun zaten. (Yani ben alırken bu şekildeydi şimdi daha kolaylaştıysa bilmiyorum)
O zaman yarın sabah ptt te gidip hallediyim saoalsın
 
ptt den yapılıyor da yaş sınırı 15 değilmi zaten?
 
18 de tam erişim açılıyor normalde 15-16 yaşında açılıyor
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,360
Mesajlar
11,076,396
Üyeler
198,111
Son üye
smileeclk
Geri
Top