Evet aslında uzun zamanda düşünmekteydim hem ikilemde kalmıştım hem de çok vaktim olmuyordu son anda yapma kararı aldım hava koşulları kötü olsa bile .
Aracı ben 2017 aralıkta almıştım 2.el ve çok temizdi 20.000 km değdi 108 bin TL ye almıştım araç 2016 aralık çıkışlıdır elite paket ekstradan LPG hariç araçta oynanmadı.
Aracım önden bu şekilde gözükmekte :
Detaylı fotoğraf için altına ekleyeceğim çok büyük yer kapladığı için okuyucuyu kötü etkilememesi adına bu şekilde koydum.
Aracın Motor bölümünün görüntüsü bu şekilde.
Aracım 1.6 GDI (turbolularda T-GDI geçmekte.) Elite pakettir.
Aracın arkadan görünümü bu şekilde :
Aracımın iç görünümü bu şekilde :
Gelelim aracın genel donanımına araç cidden çok güzel araç hem görünüş hem özellik bakımından 1.6 136 BG 2tona yakın ağırlığı olmasına rağmen araç seri bastın mı gidiyor ki bunun turbolu versiyonları var
170+BG den fazla BG e sahip oluyor araç ben o zamanlar almadım ama keşke alsaydım demiyorum bu motoru ile de yeter ben LPG de 190 a kadar çıktım ki 3 kişi bagaj dolu idi yani 2.3 ton vardır gibime geliyor belki fazladır aracın herhangi bir kusurunu görmedim koltuk ısıtma mevcut çift bölgeli klima var sağ taraf ile sol taraf ayrı sıcaklık verebiliyor bu yeni nesil araçlarda bile bazılarında yok multimedyası çok kullanışlı değil ama car link diye bir uygulaması var multimedya ya bağlanıp bir çok şey yapabiliyorsunuz ben gerek duymadım navigasyon var ve çoğu ihtiyacı karşılıyor. Esp var cidden işe yarıyor size şöyle açıklayayım ben uludağın buzlu yollarından 4 mevsim zincirsiz ile geçtim esp ile.
Araçlarda olmazsa olmaz cam tavan var fakat yağmurdan dolayı açmadım isterseniz gündüz çektiğim vakitte sunroof açıktı dıştan görünümü mevcut koyabilirim istek doğrultusunda. Aracımda LPG kaynaklı katalitik konvektör tıkandı ve 2. arıza çıkarışı bunun sebebi kurum bağlamasıymış LPG sisteminden dolayı ve yakıttan dolayı olabileceğini söylediler ben çok gaza abanmıyordum uzun yol hariç orada yakamadığı kurumlar tıkatıyormuş şimdi LPG ile azıcık kurum bağlamış olsa da kullanıyorum araçta ufak takılmalar olunca gazı abanıyorum orada uçsam da o kurum çözülüyor ve çözülüyor ara ara böyle yapıyorum bu parça egzoza gelmeden hemen önceki parça bu yine değişmesi gerekmiş geçen yaz 7000tl tuttu şimdi ne kadar tutuyor bilmiyorum 13 bini geçmiştir belki .
Bu sorun aracın hava almamasına sebep oluyor beyinde zaten bunun ölçümleri olduğu için belli değerler altında araç kurum bağladıkça kendini korumaya alıyor ve motor güç kesiyor en sonunda yolda kaldım gram ilerlemiyordu ama motorda çalışmasında vs sorun yoktu.
Araçta lastik basıncı ölçüyor ve far patladığında vs nerede hangisinin patladığını direk gösteriyoır lastik basıncı uyarısı var vs diğer araçlarda olan özellikler falan var aslında araç 4 paketten ilk 2. pakette elit plus ve bir tane paketi daha vardı diye biliyorum aracı almadan 3008 düşünüyordum çok araştırma yaptım çarpışma testlerini izledim özellikle sağlam olduğu için tercih ettim cidden sağlamdı 2-3 tane küçük kaza geçirdim ama araç sadece 1 kere ön 1 kere arka tampon değişti 4 bin +4bin trameri var maalesef kazalı fotoğraflarını atarım . Araçla alakalı küçük soruları bile bana sorabilirsiniz.
Kazalı fotoğraflar.
Bir diğer kaza : ( Bu kazada ben karşı aracın çamurluğa , kapı koluna ve kapıya vuruyorum fotoğrafta belli değil fazla ama karşı aracın kapısı göçüyor aracın kaput kısmı kapı koluna denk geliyor bu yüzden kaputta hasar oluşuyor ve kapı kolu arızalanıyor)
Aracı özetleyecek olursam piyasasına göre en iyi araçlar içerisinde hem motor performansı hemde sağlamlık olarak çok iyi aracı kesinlikle öneririm. İncelememiz bu kadardı aklınıza ne takılırsa ulaşabilirsiniz.
Aracı ben 2017 aralıkta almıştım 2.el ve çok temizdi 20.000 km değdi 108 bin TL ye almıştım araç 2016 aralık çıkışlıdır elite paket ekstradan LPG hariç araçta oynanmadı.
Aracım önden bu şekilde gözükmekte :
Detaylı fotoğraf için altına ekleyeceğim çok büyük yer kapladığı için okuyucuyu kötü etkilememesi adına bu şekilde koydum.
Aracın Motor bölümünün görüntüsü bu şekilde.
Aracım 1.6 GDI (turbolularda T-GDI geçmekte.) Elite pakettir.
Aracın arkadan görünümü bu şekilde :
Aracımın iç görünümü bu şekilde :
Gelelim aracın genel donanımına araç cidden çok güzel araç hem görünüş hem özellik bakımından 1.6 136 BG 2tona yakın ağırlığı olmasına rağmen araç seri bastın mı gidiyor ki bunun turbolu versiyonları var
170+BG den fazla BG e sahip oluyor araç ben o zamanlar almadım ama keşke alsaydım demiyorum bu motoru ile de yeter ben LPG de 190 a kadar çıktım ki 3 kişi bagaj dolu idi yani 2.3 ton vardır gibime geliyor belki fazladır aracın herhangi bir kusurunu görmedim koltuk ısıtma mevcut çift bölgeli klima var sağ taraf ile sol taraf ayrı sıcaklık verebiliyor bu yeni nesil araçlarda bile bazılarında yok multimedyası çok kullanışlı değil ama car link diye bir uygulaması var multimedya ya bağlanıp bir çok şey yapabiliyorsunuz ben gerek duymadım navigasyon var ve çoğu ihtiyacı karşılıyor. Esp var cidden işe yarıyor size şöyle açıklayayım ben uludağın buzlu yollarından 4 mevsim zincirsiz ile geçtim esp ile.
Araçlarda olmazsa olmaz cam tavan var fakat yağmurdan dolayı açmadım isterseniz gündüz çektiğim vakitte sunroof açıktı dıştan görünümü mevcut koyabilirim istek doğrultusunda. Aracımda LPG kaynaklı katalitik konvektör tıkandı ve 2. arıza çıkarışı bunun sebebi kurum bağlamasıymış LPG sisteminden dolayı ve yakıttan dolayı olabileceğini söylediler ben çok gaza abanmıyordum uzun yol hariç orada yakamadığı kurumlar tıkatıyormuş şimdi LPG ile azıcık kurum bağlamış olsa da kullanıyorum araçta ufak takılmalar olunca gazı abanıyorum orada uçsam da o kurum çözülüyor ve çözülüyor ara ara böyle yapıyorum bu parça egzoza gelmeden hemen önceki parça bu yine değişmesi gerekmiş geçen yaz 7000tl tuttu şimdi ne kadar tutuyor bilmiyorum 13 bini geçmiştir belki .
Bu sorun aracın hava almamasına sebep oluyor beyinde zaten bunun ölçümleri olduğu için belli değerler altında araç kurum bağladıkça kendini korumaya alıyor ve motor güç kesiyor en sonunda yolda kaldım gram ilerlemiyordu ama motorda çalışmasında vs sorun yoktu.
Araçta lastik basıncı ölçüyor ve far patladığında vs nerede hangisinin patladığını direk gösteriyoır lastik basıncı uyarısı var vs diğer araçlarda olan özellikler falan var aslında araç 4 paketten ilk 2. pakette elit plus ve bir tane paketi daha vardı diye biliyorum aracı almadan 3008 düşünüyordum çok araştırma yaptım çarpışma testlerini izledim özellikle sağlam olduğu için tercih ettim cidden sağlamdı 2-3 tane küçük kaza geçirdim ama araç sadece 1 kere ön 1 kere arka tampon değişti 4 bin +4bin trameri var maalesef kazalı fotoğraflarını atarım . Araçla alakalı küçük soruları bile bana sorabilirsiniz.
Kazalı fotoğraflar.
Bir diğer kaza : ( Bu kazada ben karşı aracın çamurluğa , kapı koluna ve kapıya vuruyorum fotoğrafta belli değil fazla ama karşı aracın kapısı göçüyor aracın kaput kısmı kapı koluna denk geliyor bu yüzden kaputta hasar oluşuyor ve kapı kolu arızalanıyor)
Aracı özetleyecek olursam piyasasına göre en iyi araçlar içerisinde hem motor performansı hemde sağlamlık olarak çok iyi aracı kesinlikle öneririm. İncelememiz bu kadardı aklınıza ne takılırsa ulaşabilirsiniz.
Son düzenleme: