🔥İndirim 24 Tane Milka 191TL

Dolaba attım dondurdum eritilmiş çikolata lazım olunca kullanıyorum. Son kullanma tarihine takılmaya pek gerek duymuyorum bir fark hissetmedim eğer sıcak ve nemden kötü olmamışsa. :)
tarihi geçmiş bile attım gitti, zaten yerken zevk almıyordum şekeri çok olduğundan dolayı :D
 
IMG_7471.jpeg

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Son zamanlardaki en iyi atıştırmalık indiirmiydi eyvallah
 
Almayanlara geçmiş olsun, skt yeni ürün yollayacak. Ben sipariş numaramı yazarak skt nedir diye sordum.
Pisman olunacak bir olay yok. Bildiğin şeker yığını geçen sene Vodafone ile bir koli aldım zorla yedim. Keza ilkbaharda 12 tane 1.5kg toplamda toblerone aldım aynı şekilde şeker yığını. Zerre pişmanlık duymadim
 
Pisman olunacak bir olay yok. Bildiğin şeker yığını geçen sene Vodafone ile bir koli aldım zorla yedim. Keza ilkbaharda 12 tane 1.5kg toplamda toblerone aldım aynı şekilde şeker yığını. Zerre pişmanlık duymadim
adam haklı allah başka dert vermesin :D
 
Bana da geldiler. Tarihi 2 mayıs 2024.
 
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:




Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
son kullanma tarihi 1 ay sonra bıtıor dediler ama bugun geldi 5. ayın 24 ne kadar son kullanma tarihi cıktı
paylasım ıcın tesekkurler
 
Pisman olunacak bir olay yok. Bildiğin şeker yığını geçen sene Vodafone ile bir koli aldım zorla yedim. Keza ilkbaharda 12 tane 1.5kg toplamda toblerone aldım aynı şekilde şeker yığını. Zerre pişmanlık duymadim
Bu kadar atar yapmanıza gerek yok :D Tadını sevmiyor olabilirsiniz bu yazdığım sevenleri ilgilendirir zaten, alıpta iptal eden vardı işlemleri onlara haber vermek için yazdım.
 
Geri
Top