Neler Yeni

Yardım 72 Saattir internetim yok ücret ödeyecek miyim?

Reyconjeff

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
797
Şuan itibari ile 72 saattir internetim yok. Türk telekom altyapısın da fiber optik kablolarda sorun varmış. Ne zaman çözüleceği belli değil belki 1 hafta belki 1 Ay en kötü 3 gündür internetim yok.

Peki ben bu günlerin faturasını ödemek zorunda mıyım? Ne yapılabilir? Böyle durumlarda firmalar ne yapıyor?
 

LothbLoki

80+ Bronze
Katılım
5 Aralık 2020
Mesajlar
842
Dahası  
Reaksiyon skoru
378
İsim
Enis Solak
Benim bölgemde dönem dönem kısa çalışmalar oluyor kısa dediğim 15-24 saat arası oluyor günlerce uzadığını görmedim, böyle kesintiler olunca faturada asla azalma görmedim ama sizin durum farklı olabilir o yüzden kesin bir şey diyemem. Direkt Türk Telekom ile konuştunuz mu?
 

Moonlighter

80+ Bronze
Katılım
23 Nisan 2020
Mesajlar
1,954
Dahası  
Reaksiyon skoru
827
İsim
Ahmet
Şefim en garanti ara sor fatura ödeyecek miyim diye
 

Reyconjeff

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
797
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Benim bölgemde dönem dönem kısa çalışmalar oluyor kısa dediğim 15-24 saat arası oluyor günlerce uzadığını görmedim, böyle kesintiler olunca faturada asla azalma görmedim ama sizin durum farklı olabilir o yüzden kesin bir şey diyemem. Direkt Türk Telekom ile konuştunuz mu?
sağlayıcım türknet onlarla iletişim halindeyim telekom kaynakları fiber kablolalarda sorun var dediler hala çözülmesini bekliyoruz. LOS ışığı kırmızı yanıyor
 

04umut76

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
4,275
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,300
İsim
umut şahin
Şuan itibari ile 72 saattir internetim yok. Türk telekom altyapısın da fiber optik kablolarda sorun varmış. Ne zaman çözüleceği belli değil belki 1 hafta belki 1 Ay en kötü 3 gündür internetim yok.

Peki ben bu günlerin faturasını ödemek zorunda mıyım? Ne yapılabilir? Böyle durumlarda firmalar ne yapıyor?
türknetteki destek talebine ekleme yap fatura durumunu sor her zaman aynı olmayabiliyor
 

Reyconjeff

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
797
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Benim bölgemde dönem dönem kısa çalışmalar oluyor kısa dediğim 15-24 saat arası oluyor günlerce uzadığını görmedim, böyle kesintiler olunca faturada asla azalma görmedim ama sizin durum farklı olabilir o yüzden kesin bir şey diyemem. Direkt Türk Telekom ile konuştunuz mu?
Kullanamadığımız günler için faturamıza indirim yansıtacaklarmış. Mesaj attılar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,054,628
Mesajlar
9,485,008
Üyeler
167,532
Son üye
Jettmain
Top Bottom