AhmetN
80+ Gold
- Katılım
- 10 Eylül 2020
- Mesajlar
- 5,327
- En İyi Cevap
- 3
Dahası
Cihazda kitlenmeler donmalar vs. yaşanıyordu. Bizde satıcıya ilettik, bize dediği aynı şu şekilde "Biz bunu garantiye göndeririz ama sorun kesin devam eder" dedipinden tek anladığım garamtiye göndeetmek istemediği oldu. Sonra cihaz kilitlenmelere başladı. Önce 5-6 dakika kilitleniyordu. Sonra açılıyordu. Ama bi kaç hafta sonra kilitlenmeler arttı ve artık telefon şarjı bitene kadar ekrana müdahale edilmiyordu. Tekrar satıcıya ilettik. Sonra bize yin 21 gün sonra cihaz elimize gelicekmiş biz derslerden vs. dolayı bize yedek telefon vermesini istedik çünkü o sırada dersler başlarsa sorun olacak ve gruplara erişemeyecektim. Ancak satıcı bunun mimkün olmadığını sadece ekranda sorun çıkınca böyle bir durum olacağını söyleyip bizi gönderdi. Cihazımın garantisinin hangi firmada olduğunu bilmiyorum (KVK,GENPA gibi). İnternette bir kaç kişinin daha bu sorunu yaşadığını ve garantide sorunun çözüldüğünü söyledi. Peki şimdi ben ne yapacağım? Dersler başlayacak ya yine olursa? Tüketici hakları mahkemesine başvurmalı mıyım? Lütfen bir yol gösterin...
@İbrahim Özel
Mesaj otomatik birleştirildi:
@İbrahim Özel