Neler Yeni

Yardım Acer Kullanıcı Hatası

LynxE

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
592
Dahası  
Reaksiyon skoru
166
İsim
Yunus Emre Gül
Hocalarım 5 haziran'da 2.EL elden teslim vatanda çalışan birinden Acer Nitro 16 marka laptop satın almıştım.Aldığım kişi 8 GB ram ve 500 GB SSD takviyesi yapmış.20-25 gün sorunsuz tertemiz kullandıktan sonra 26 Haziran akşamı laptopu normal bir şekilde kapattım ve ertesi gün laptopu açmaya çalıştığımda herhangi bir tepki vermiyordu.Ben de hiç ellemeden direk Vatan aracılığıyla 28 Haziran'da Acer yetkili servise gönderdim.

Servisin üstünden 12 gün geçtikten sonra bugün yetkili servis beni arayıp "Cihazınızın LCD kablosu tam takılmamış bu sebeple anakartınız kısadevreye düşmüş" şeklinde bir geri dönüş aldım.

1.si ben LCD kablosuna herhangi bir şekilde dokunmadım.İlk sahibi de dokunmadığını söylüyor.

2.si LCD kablosu yüzünden kapalı cihaz neden kısadevreye düşsün bir türlü anlayamadım.

Sonuç olarak bana 45000 TL anakart değişim ücreti sundular.Ben şimdi gidip THH'ye başvursam olumlu sonuçlanır mı.Olumlu sonuç alamassam da özel başka bir serviste anakart kısadevre tamiri yaparlar mı?
 

GörkemW

80+ Bronze
Katılım
29 Mayıs 2021
Mesajlar
1,347
Dahası  
Reaksiyon skoru
390
İsim
Görkem çetinkaya
Hocalarım 5 haziran'da 2.EL elden teslim vatanda çalışan birinden Acer Nitro 16 marka laptop satın almıştım.Aldığım kişi 8 GB ram ve 500 GB SSD takviyesi yapmış.20-25 gün sorunsuz tertemiz kullandıktan sonra 26 Haziran akşamı laptopu normal bir şekilde kapattım ve ertesi gün laptopu açmaya çalıştığımda herhangi bir tepki vermiyordu.Ben de hiç ellemeden direk Vatan aracılığıyla 28 Haziran'da Acer yetkili servise gönderdim.

Servisin üstünden 12 gün geçtikten sonra bugün yetkili servis beni arayıp "Cihazınızın LCD kablosu tam takılmamış bu sebeple anakartınız kısadevreye düşmüş" şeklinde bir geri dönüş aldım.

1.si ben LCD kablosuna herhangi bir şekilde dokunmadım.İlk sahibi de dokunmadığını söylüyor.

2.si LCD kablosu yüzünden kapalı cihaz neden kısadevreye düşsün bir türlü anlayamadım.

Sonuç olarak bana 45000 TL anakart değişim ücreti sundular.Ben şimdi gidip THH'ye başvursam olumlu sonuçlanır mı.Olumlu sonuç alamassam da özel başka bir serviste anakart kısadevre tamiri yaparlar mı?
Hocam hic sanmam ama herkese aynisini yqpiyor teknik servisler. Benim arkadasinda lenovo da 30 k lik pc ye 38k kstediler
 

LynxE

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
592
Dahası  
Reaksiyon skoru
166
İsim
Yunus Emre Gül
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
874
Dahası  
Reaksiyon skoru
434
İsim
can
hocam ya servis haklı içini açıp müdehale eden arkadaş arızaya sebebiyet verdi, yada fabrikasyon montajdan kaynaklı arızaya sebebiyet verdi iki türlü durum içinde kullanıcı hatası diye diretebilirler çünkü sizin cihazın içi açılmış müdehale edilmiş yani thhden olumsuz sonuç çıkma ihtimali yüksek geçmiş olsun bu arada
 

LynxE

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
592
Dahası  
Reaksiyon skoru
166
İsim
Yunus Emre Gül
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
hocam ya servis haklı içini açıp müdehale eden arkadaş arızaya sebebiyet verdi, yada fabrikasyon montajdan kaynaklı arızaya sebebiyet verdi iki türlü durum içinde kullanıcı hatası diye diretebilirler çünkü sizin cihazın içi açılmış müdehale edilmiş yani thhden olumsuz sonuç çıkma ihtimali yüksek geçmiş olsun bu arada
THH'de şansımı denicem mecbur.Olumsuz sonuç alırsam özel servis gibi bir yerde kısadevre tamiri yaparlar mı
 
Top Bottom