LynxE
80+ Bronze
- Katılım
- 25 Mart 2020
- Mesajlar
- 777
Hocalarım 5 haziran'da 2.EL elden teslim vatanda çalışan birinden Acer Nitro 16 marka laptop satın almıştım.Aldığım kişi 8 GB ram ve 500 GB SSD takviyesi yapmış.20-25 gün sorunsuz tertemiz kullandıktan sonra 26 Haziran akşamı laptopu normal bir şekilde kapattım ve ertesi gün laptopu açmaya çalıştığımda herhangi bir tepki vermiyordu.Ben de hiç ellemeden direk Vatan aracılığıyla 28 Haziran'da Acer yetkili servise gönderdim.
Servisin üstünden 12 gün geçtikten sonra bugün yetkili servis beni arayıp "Cihazınızın LCD kablosu tam takılmamış bu sebeple anakartınız kısadevreye düşmüş" şeklinde bir geri dönüş aldım.
1.si ben LCD kablosuna herhangi bir şekilde dokunmadım.İlk sahibi de dokunmadığını söylüyor.
2.si LCD kablosu yüzünden kapalı cihaz neden kısadevreye düşsün bir türlü anlayamadım.
Sonuç olarak bana 45000 TL anakart değişim ücreti sundular.Ben şimdi gidip THH'ye başvursam olumlu sonuçlanır mı.Olumlu sonuç alamassam da özel başka bir serviste anakart kısadevre tamiri yaparlar mı?
Servisin üstünden 12 gün geçtikten sonra bugün yetkili servis beni arayıp "Cihazınızın LCD kablosu tam takılmamış bu sebeple anakartınız kısadevreye düşmüş" şeklinde bir geri dönüş aldım.
1.si ben LCD kablosuna herhangi bir şekilde dokunmadım.İlk sahibi de dokunmadığını söylüyor.
2.si LCD kablosu yüzünden kapalı cihaz neden kısadevreye düşsün bir türlü anlayamadım.
Sonuç olarak bana 45000 TL anakart değişim ücreti sundular.Ben şimdi gidip THH'ye başvursam olumlu sonuçlanır mı.Olumlu sonuç alamassam da özel başka bir serviste anakart kısadevre tamiri yaparlar mı?