Arkadaşlar daha önce de bahsetmiştim 20 mart tarihinde acer nitro 5 an515-43 model laptop almıştım. Ürün arızalı çıktığı için aldığım Teknosa mağazasına ürünü iade değişim talebiyle göndermiştim onlar da ürünü yetkili servisin kontrol edeceğini ve servisten ürünü iade edebilir şeklinde onay gelirse para iadesi yapılabileceği söylenmişti (Ürünü pazartesi günü Teknosa'ya göndermiştim). Dün yetkili servisi aradığımda bana burada iade veya değişim onayı olmaz burada sadece garanti kapsamında ürünün tamiri yapılır ve tamir yapılırsa iade değişim hakkınızdan da feragat etmiş olursunuz, ürünü iade değişim kapsamında distribütöre göndermeleri lazım dendi ve işlemlerimi durdurttum çünkü işlem yapılırsa iade edemeyecektim. Ürünü aldığım Teknosa mağazasını aradım fakat aradığımda yetkili servis kapanmıştı ürünü bizzat teslim ettiğim Teknosa çalışanı ise pazartesi günü servisi arayıp konuşacağını ve yetkili servisin saçmaladığını söyledi ama arkadaşlar öğrenci olduğumu ve aciliyetim olduğunu belirtmiştim ve açıkçası bu durum artık canımı sıkmaya başladı pazartesi günü mağazaya gidip müdürle konuşsam ve hemen iade çeki istesem verebilme ihtimalleri var mı?