Aykutcnr51
80+
- Katılım
- 11 Eylül 2023
- Mesajlar
- 158
- Reaksiyon skoru
- 42
Merhaba 07.04.2025 tarihinde İtopya'dan almış olduğum Acer Nitro VG240Y M3 marka monitör, 09.04.2025 tarihinde elime ulaştı. Monitörü açtığımda güç olmasına rağmen ekran gelmediğini ve arızalı olduğunu fark ettim. Bunun üzerine 11.04.2025 tarihinde İtopya'nın Hasanpaşa/Kadıköy şubesine götürdüm. Bana monitörü iade alamayacaklarını, ancak Acer'in yetkili servisine gönderebileceklerini; kullanıcı hatası değilse değişim veya iade yapılacağını bildirdiler. O günden bu yana İtopya'yı defalarca aramama rağmen süreç sürekli geçiştirici bahanelerle uzatıldı. 28.04.2025 tarihinde Acer'den, ürünün yeni ellerine ulaştığına dair mesaj aldım. Yaklaşık bir aydır peşin ödediğim ürünümün teslimi için uğraşıyorum. Bugün arandım ve iç panelde kırık oldugu söylendi ve 8000 lira ücret istendi fakat ben teslim aldıgımda da görüntü gelmiyordu yol gösterebilecek varmı parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum hayatımda bu kadar rezil bir sistem daha görmedim şimdiden teşekkürler