Neler Yeni

Acer teknik servis ve İtopya rezilliği

Katılım
11 Eylül 2023
Mesajlar
158
Reaksiyon skoru
42
Merhaba 07.04.2025 tarihinde İtopya'dan almış olduğum Acer Nitro VG240Y M3 marka monitör, 09.04.2025 tarihinde elime ulaştı. Monitörü açtığımda güç olmasına rağmen ekran gelmediğini ve arızalı olduğunu fark ettim. Bunun üzerine 11.04.2025 tarihinde İtopya'nın Hasanpaşa/Kadıköy şubesine götürdüm. Bana monitörü iade alamayacaklarını, ancak Acer'in yetkili servisine gönderebileceklerini; kullanıcı hatası değilse değişim veya iade yapılacağını bildirdiler. O günden bu yana İtopya'yı defalarca aramama rağmen süreç sürekli geçiştirici bahanelerle uzatıldı. 28.04.2025 tarihinde Acer'den, ürünün yeni ellerine ulaştığına dair mesaj aldım. Yaklaşık bir aydır peşin ödediğim ürünümün teslimi için uğraşıyorum. Bugün arandım ve iç panelde kırık oldugu söylendi ve 8000 lira ücret istendi fakat ben teslim aldıgımda da görüntü gelmiyordu yol gösterebilecek varmı parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum hayatımda bu kadar rezil bir sistem daha görmedim şimdiden teşekkürler
 
Merhaba 07.04.2025 tarihinde İtopya'dan almış olduğum Acer Nitro VG240Y M3 marka monitör, 09.04.2025 tarihinde elime ulaştı. Monitörü açtığımda güç olmasına rağmen ekran gelmediğini ve arızalı olduğunu fark ettim. Bunun üzerine 11.04.2025 tarihinde İtopya'nın Hasanpaşa/Kadıköy şubesine götürdüm. Bana monitörü iade alamayacaklarını, ancak Acer'in yetkili servisine gönderebileceklerini; kullanıcı hatası değilse değişim veya iade yapılacağını bildirdiler. O günden bu yana İtopya'yı defalarca aramama rağmen süreç sürekli geçiştirici bahanelerle uzatıldı. 28.04.2025 tarihinde Acer'den, ürünün yeni ellerine ulaştığına dair mesaj aldım. Yaklaşık bir aydır peşin ödediğim ürünümün teslimi için uğraşıyorum. Bugün arandım ve iç panelde kırık oldugu söylendi ve 8000 lira ücret istendi fakat ben teslim aldıgımda da görüntü gelmiyordu yol gösterebilecek varmı parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum hayatımda bu kadar rezil bir sistem daha görmedim şimdiden teşekkürler
Tüketici hakem heyeti işini çözer direk başvur
 
Bütün bu sürecin elinde servis fişi ve de fotoğraf videoları var mı ? keşke monitörü daha ilk aldığında kargodan geldiğinde kurulumunu video eşliğinde yapmış olsaydın. Çünkü tüketici hakem heyetine de versen bilir kişi atanacak ve bilir kişi sana ilk bunu soracak bana bunun sana arızalı geldiğini kanıtlayabilir misin diye, işin şu aşamada baya bir zor. Ama gene de şu aşamada tek çaren thh gibi duruyor. Biraz sosyal medyayı kullanıp ekşisözlük youtube vb. yerlerde video olarakta sorununu duyurabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,088,896
Mesajlar
9,793,538
Üyeler
173,090
Son üye
mulardio
Geri
Top