Her markada kronik sorunlu ürünler çıkıyor ? Ben logitech G213 kullandım o ÇOĞU kişinin sevdiği membrane klavye hakkında bir sürü tuş basmama şikayeti vardı ben genede aldım ve sonuç ? geldiği gün 3 tane tuş basmama sorunu çıkardı ve iade ettim.
Bu şekilde bilindik markalarında sorunlu ürünleri çıkabiliyor, GP de de çıkması normaldir.
Her markada kronik sorunlu ürünler çıkıyor ? Ben logitech G213 kullandım o ÇOĞU kişinin sevdiği membrane klavye hakkında bir sürü tuş basmama şikayeti vardı ben genede aldım ve sonuç ? geldiği gün 3 tane tuş basmama sorunu çıkardı ve iade ettim.
Bu şekilde bilindik markalarında sorunlu ürünleri çıkabiliyor, GP de de çıkması normaldir.
Tamam çıkabilir, sorun çıkabilir ürünler geri alınıp gerekli destek verildikten sonra sorun yok, benim şuan kullandığım Razer Cynosa Chroma lite klavyedede ara sıra tuş takılması oluyor mesela sök tak yapınca düzeliyor buda bir sorun.
Sorunlu ürün çok ama inadına sataşmaya meyillisiniz, ben ne GP fanboyuyum nede başka markanın, GP ürünleri tercih etmem bana hitap etmez ama böylede gömme çabasına girilmez.
Mesela bu durum sadece ekipman değil donanımlarda da çok, o büyük MSI markasının veya Asus un bir sürü sorunlu ekran kartı modeli vardı ? ama oluyor işte yapıcak bir şey yok önemli olan satış sonrası destek.
Tamam çıkabilir, sorun çıkabilir ürünler geri alınıp gerekli destek verildikten sonra sorun yok, benim şuan kullandığım Razer Cynosa Chroma lite klavyedede ara sıra tuş takılması oluyor mesela sök tak yapınca düzeliyor buda bir sorun.
Sorunlu ürün çok ama inadına sataşmaya meyillisiniz, ben ne GP fanboyuyum nede başka markanın, GP ürünleri tercih etmem bana hitap etmez ama böylede gömme çabasına girilmez.
Mesela bu durum sadece ekipman değil donanımlarda da çok, o büyük MSI markasının veya Asus un bir sürü sorunlu ekran kartı modeli vardı ? ama oluyor işte yapıcak bir şey yok önemli olan satış sonrası destek.
İşte başta sorun çıkarmıyor uzun müddette sorun çıkarıp mağdur ediyor. Diğer markalarda (Çoğunda) en azından karşınızda muhatap olan birileri var. Kullanıcılarda kendi yöntemlerini bulmak zorunda kalıyor.
sen nasıl bi kafadasın birader adam ben yandım başkası yanmasın diye size burda zaman ayırıp yorum atıyor sen gelmişsin sen ağlıyosun eğeğe ediyosun belli yaşının kaç olduğu yorum yapmıyorum daha fazla bu konu hakkında sonuçta bunlar birer marka tutacağın holiganlık yapacağın birer takım değil gpnin 27inç monitörünü icarus mausunu ve saber klavyesini kullanıyorum bak kullanıcısı olmama rağmen açık açık iğrenç bir marka olduğunu söylüyorum neden diye sorarsan bak sebebiyle beraber veriyorum senin gibi ben aldım sorun yok deyip saçmalamıyorum saber wasd space basmamasından dolayı yolladım 15 gün sonra yenisi geldi yeni de basmamazlık yaptı ölü piksel garantili gp 27inç monitör 5 adet ölü pikselle gelip light bleed + free syncda ekran yansıması yaptı hatta sana gülünecek bir şey söyliyim mi monitörün gp yazısı ısınınca düştü biraz da fiziksel bir şeylerden bahsedeyim monitör ayrı mausu ayrı ikisi de ses çıkarıyor durup dururken mausta çok yok ama mausa ellediğin an sağ ve solundan kavradığında plastik yapısı o kadar kötü ki esniyor bildiğin maus ve çat diye ses çıkartıyor sonrasında üst tarafından bastırdığından tekrar yan taraflara doğru esneyip ses çıkarıyor anlayacağın bi üst bi yan bi üst bi yan sabaha kadar elimle ses çıkartıp düştüğüm hale gülüyorum zaten yakın bi zamanda gp hakkkında uzun bi konu açıp daha fazla insanın mağdur olmaması konusunda küçük bi önlem almak istiyorum ama senin gibi sanki markanın ceosu babam gibi davranan insanların neden böyle savunucu olduğunu da anlamlandıramıyorum..Arkadaşlar her şeyden öte İnce hesap ve Oksit bilişimin distribütörlüğünü yaptığı GP ürünleri kullanmayın kullandırmayın bakın size bi öğrenci olarak bana yaşattıkları onlarca mağduriyet karşısında güzelce bi öneri veriyorum asla ellerine düşmeyin bunların..Dediğim gibi bi konu açıp yapılan her şeyi anlatıcam İH ve OB çalışanlarının rezaletini
Mesaj otomatik birleştirildi:
@Çikohan aynı sorunları bende oksit bilişim-ince hesaptan yaşadım iğrenç bir şekilde sana davranıyolar ve şunu açık açık belirtiyolar elimizdesin parayı verdin ve bizim hizmetimize mecbursun adamlar ne telefona adam akıllı bakıyor garanti sürecindekilere ne de tek kelime bilgileri var bakın tekrar söylüyorum gpnin distribütörü ob-ih olmasın yine alınır denenir şans verilir ama türkiyede verilmez bunlarken.Size söyleyeceğim en güzel kanıt şudur incehesap teknik destek oksitbilişimi arayın bi bilgilerini ölçmeye çalışın küçük 1-2 soru sorun o kadar komiklerki xfx 5700xt thic3 ekran kartımı 2 fanlı olarak garantiden yanlış gönderdiler ve nolcakmış ya o da 5700 xt değil mi deyip sahip çıkmadılar ve toplamda 40 gün garanti süreci ile uğraştırdılar beni bunları anlatıcam ki kimse bu fırsatçılara daha fazla para yedirmesin