14 mayıs 2020 tarihinde bir ürün aldım. 30 mayısta türkiye geldi gözüküyor ürün hala elime ulaşmadı. Satıcıya yazdım. Ptt sor demişti. Bunda 1 ay önce sordum. Hala ürün gelmedi. Bugun sordum. Ürün bulunduğum ilçeye gelmiş ve 10 gün beklemiş sözde postacı gelmiş bulamamış. Gelen giden olmadı.Kapyıada not bırakanda olmadı. Simdi ne yapmam lazım. SAtıcı ile konusmlarımıza alta yazayım.
Merhaba arkadaşım, kolinin ülkene ulaştı, almak için Postaneyle iletişime geçmedin mi? Aynı zamanda sizin için koruma süresini de uzatıyor, çünkü paket zaten teslim edildi ve onu yeniden düzenleme iznim yok. Hala ürünlere ihtiyacınız varsa, siparişi yeniden verebilmeniz için önce sipariş vermeniz gerekir, bu siparişi almadıysanız, geri ödeme talep etmek için lütfen mümkün olan en kısa sürede bir itirazda bulunun. teşekkür ederim.
Ayrıca lojistik müşteri hizmetlerine de danışıyorum, sadece Bu xxxxxxxxxx lojistik sipariş numarası, bu paketi kaybetme olasılığının nispeten yüksek olduğu tahmin ediliyor, lütfen lojistik nedenlerle ilgili bir anlaşmazlık yaratın ve geri ödeme isteyin, teşekkür ederim.
Sorun değil. Bu paketin kaybolma ihtimali çok yüksek. Sadece parayı iade edebilirim. Başka bir sipariş vermeniz gerekirse, gerçekten üzgünüm. Sana yardım edemem teşekkür ederim
Merhaba, [Anlaşma] Ama tekrar sipariş verirseniz, endişesiz standart lojistik lojistik umuyorum, aksi takdirde hala paketi alamıyorum, teşekkür ederim.
Buda son durum.
Merhaba arkadaşım, kolinin ülkene ulaştı, almak için Postaneyle iletişime geçmedin mi? Aynı zamanda sizin için koruma süresini de uzatıyor, çünkü paket zaten teslim edildi ve onu yeniden düzenleme iznim yok. Hala ürünlere ihtiyacınız varsa, siparişi yeniden verebilmeniz için önce sipariş vermeniz gerekir, bu siparişi almadıysanız, geri ödeme talep etmek için lütfen mümkün olan en kısa sürede bir itirazda bulunun. teşekkür ederim.
Ayrıca lojistik müşteri hizmetlerine de danışıyorum, sadece Bu xxxxxxxxxx lojistik sipariş numarası, bu paketi kaybetme olasılığının nispeten yüksek olduğu tahmin ediliyor, lütfen lojistik nedenlerle ilgili bir anlaşmazlık yaratın ve geri ödeme isteyin, teşekkür ederim.
Sorun değil. Bu paketin kaybolma ihtimali çok yüksek. Sadece parayı iade edebilirim. Başka bir sipariş vermeniz gerekirse, gerçekten üzgünüm. Sana yardım edemem teşekkür ederim
Merhaba, [Anlaşma] Ama tekrar sipariş verirseniz, endişesiz standart lojistik lojistik umuyorum, aksi takdirde hala paketi alamıyorum, teşekkür ederim.
Buda son durum.