- Katılım
- 6 Mart 2021
- Mesajlar
- 3,965
- Reaksiyon skoru
- 2,348
Evimin yanında santral saha dolabı var netspeeden baktım 257m var aramızda bana vdsl ile max 60 mbps alırsın diyor, türkletekomdan baktım sokakta hipernet varmış bu da 100 mbps fiber anlamına geliyomuş o zaman neden netspeede vdsl 60 diyor?
ben vdsl ile 60 üzerinde mbps alamam mı? çünkü 100 mbps vdsl pakedi alıcam geri kalan 40 mbps boşa gitsin istemiyorum.
vdsl1/vdsl2 farkı varmış anlamadım. bu arada benim modem ac-750 (fiber dahil bütün vdsl+adsl 1,2 destekliyor.)
ben vdsl ile 60 üzerinde mbps alamam mı? çünkü 100 mbps vdsl pakedi alıcam geri kalan 40 mbps boşa gitsin istemiyorum.
vdsl1/vdsl2 farkı varmış anlamadım. bu arada benim modem ac-750 (fiber dahil bütün vdsl+adsl 1,2 destekliyor.)