Arkadaşlar öncelikle merhaba, ben 2 hafta önce amazon.co.jp olan amazonun japon sitesinden bir ekran kartı siparişi verdim, gümrük ücreti gönderi ücreti herşeyini dahil ederek ödedim. daha sonra bir sipariş daha vermek isterken hesabımı banladılar, kredi kartı nomu ismimi vs foto çekip atmamı istediler attım fakat tamamen hesabı locklama kararı almışlar! Her neyse ben gönderi yola çıktı Kargo şirketi de DHL olduğu için içim rahattı ta ki bugün ürün KKTC'nin gümrüğüne takılana kadar. KKTC'nin dhl hizmetlerini aradım ve bana gümrükten kendim ücretini ödeyerek çıkarmam gerektiğini söylediler. Daha sonra sinirlenip DHL türkiyeyi aradım ve bana tüm ücretlerimin ödendiğini öyle bir şey olmaması gerektiğini söylediler. Her neyse onu geçtim Şu an Amazonla nasıl iletişime geçeceğim? Herifler hesabımı banladı ve aldığım ürünün faturasını bile göremiyorum. Tek sahip olduğum emailime gelen sipariş numarası yardım ederseniz sevinirim