Yardım AMAZON HESABIMI KAPATTI VE SİPARİŞİMİ İPTAL ETTİ

erentpz

80+
Katılım
21 Haziran 2020
Mesajlar
71
Reaksiyon skoru
18
Selam arkadaşlar aşağıdaki mesajı yeni amazon e-posta ile gönderdi Cumartesi günü hesabımı yeni açıp prime üyeliği aldım ve sonrasında 28.000 tl ye kampanyalı olarak Samsung s24 cep telefonu satın aldım fakat bugün kargoya verilmiş olan sipariş iptal oldu hem de hesabım kapatılmış giremiyorum hesaba şuanda neden olabilir kartlarım bizzat bana ait ve herhangi bir sorun yaşamadım bu zamana kadar diğer sitelerden siparişlerimde bilgisi olan varsa veya aynı sorunu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?

Merhaba,

Kullanım Koşulları sözleşmemizin şartlarını ihlal ettiğiniz için Amazon.com.tr hesabınızı kapattık. Bu hesaptan verdiğiniz tüm açık siparişleri iptal ettik ve para iadelerini yaptık.

Bu hesapla satın aldığınız tüm dijital içerikler hâlâ kullanımınıza açıktır. İçeriklere erişmek için Amazon.com.tr'deki "Siparişleriniz" menüsünde bulunan "İçeriğinizi ve Cihazlarınızı Yönetin" bağlantısına tıklayın.

Bu karara itiraz etmek isterseniz, bir Hesap Uzmanına ulaşmak için lütfen bu e-postayı yanıtlayın. Müşteri Hizmetleri ekibimiz yalnızca bu mesajı gönderdiğimizi onaylayabilir ve size teknik sorunlarla ilgili yardımcı olabilir. Bu kararı tersine çeviremez veya bu konu hakkında daha fazla bilgi paylaşamaz.

Saygılarımızla

Hesap Uzmanı
 
buna birebir benzer bi konu vardı aynısıydı hatta yeni mi yaşadınız bunu ?
 
Selam arkadaşlar aşağıdaki mesajı yeni amazon e-posta ile gönderdi Cumartesi günü hesabımı yeni açıp prime üyeliği aldım ve sonrasında 28.000 tl ye kampanyalı olarak Samsung s24 cep telefonu satın aldım fakat bugün kargoya verilmiş olan sipariş iptal oldu hem de hesabım kapatılmış giremiyorum hesaba şuanda neden olabilir kartlarım bizzat bana ait ve herhangi bir sorun yaşamadım bu zamana kadar diğer sitelerden siparişlerimde bilgisi olan varsa veya aynı sorunu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?

Merhaba,

Kullanım Koşulları sözleşmemizin şartlarını ihlal ettiğiniz için Amazon.com.tr hesabınızı kapattık. Bu hesaptan verdiğiniz tüm açık siparişleri iptal ettik ve para iadelerini yaptık.

Bu hesapla satın aldığınız tüm dijital içerikler hâlâ kullanımınıza açıktır. İçeriklere erişmek için Amazon.com.tr'deki "Siparişleriniz" menüsünde bulunan "İçeriğinizi ve Cihazlarınızı Yönetin" bağlantısına tıklayın.

Bu karara itiraz etmek isterseniz, bir Hesap Uzmanına ulaşmak için lütfen bu e-postayı yanıtlayın. Müşteri Hizmetleri ekibimiz yalnızca bu mesajı gönderdiğimizi onaylayabilir ve size teknik sorunlarla ilgili yardımcı olabilir. Bu kararı tersine çeviremez veya bu konu hakkında daha fazla bilgi paylaşamaz.

Saygılarımızla

Hesap Uzmanı
Genelde amazon kafasına göre yapıyor bu durumu ve hesabınıda birdaha açmıyor. Bana kalırsa tekrar açmak için hiç uğraşma direk yeni hesap kur.
 
bişeymi yaptın aga nası oldu bu
 
buna birebir benzer bi konu vardı aynısıydı hatta yeni mi yaşadınız bunu ?
o da kendisinin konusu baktım
 
bişeymi yaptın aga nası oldu bu
hiçbişey yapmadık ilk alışveriş zaten amazondan
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Genelde amazon kafasına göre yapıyor bu durumu ve hesabınıda birdaha açmıyor. Bana kalırsa tekrar açmak için hiç uğraşma direk yeni hesap kur.
Kargoya verilen telefon ne olacak peki
 
hiçbişey yapmadık ilk alışveriş zaten amazondan
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Kargoya verilen telefon ne olacak peki
İnşallah gelir sana o kargo ya
 
o da kendisinin konusu baktım
Konu dışından açtım ilk onu gördü sanırım
 
Amazon kullanım şartları kısmında "şunları yaparsanız hesabınız kapatılır" gibi bir şey demiyor, genel olarak yasaklı şeylerden bahsediyor. O nedenle iletişime geçmeden neden olduğunu bilemezsiniz. Tc kimlik noyu yanlış mı girdiniz aklıma ilk o geldi?
 
Amazon kullanım şartları kısmında "şunları yaparsanız hesabınız kapatılır" gibi bir şey demiyor, genel olarak yasaklı şeylerden bahsediyor. O nedenle iletişime geçmeden neden olduğunu bilemezsiniz. Tc kimlik noyu yanlış mı girdiniz aklıma ilk o geldi?
Yok yanlış girmedik eminim sipariş de kargoya verildi bir sorun yoktu yani şuan takip numarasından kargo yalda gözüküyor anlamadım garip bir olay
 
hiçbişey yapmadık ilk alışveriş zaten amazondan
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Kargoya verilen telefon ne olacak peki
eğer ücreti iade ettilerse o kargo size ulaşmaz hocam merak etmeyin.
 
Yok yanlış girmedik eminim sipariş de kargoya verildi bir sorun yoktu yani şuan takip numarasından kargo yalda gözüküyor anlamadım garip bir olay
banka ödemeyi aynı gün yapmadı beklemeye mi aldı acaba. banka hareketlerine baktın mı? Satın alımdan sonra bu işlem bana ait değildir diyip banka mobil uygulamasından bildirimde bulundun mu?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ya da tanımadığından birinden gift card veya indirim kodu falan kullandın mı hiç alışveriş yaparken?
 
Geri
Top