Neler Yeni

Amazon Japonya ödeme yöntemi değiştirmede hata veriyor

wake up to reality

80+ Silver
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
2,357
1636984028073.png

Amazon Japonya'dan ürün aldım Revise Payment Method dedi. Ben de ödeme yöntemini değiştirmeye çalışıyorum ama böyle bir hata veriyor. Sebebi nedir?
 

amnesiare

80+
Katılım
6 Kasım 2021
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Eren
3 gündür aynı hatayı alıyorum ödeme yöntemini değiştirmeye çalıştığımda aynı hatayı verdi bende de. 3 gündür Amazon supportla konuşuyorum yapabilecekleri bir şey olmadıklarını belki düşük bir ihtimalle backup paymente kartı eklersem sistemin çekebileceğini söyledi (ama bu düşük bir ihtimalmiş galiba). Ödeme yöntemini değiştirmek istediğimi söylediğimde supporttan birisi bana aldığım ürünün stoklarda olmadığını bu yüzden stokta olmayan üründe ödeme yöntemi değiştirelemediğini söyledi yani kısacası büyük ihtimalle siparişimiz çöp oldu hocam ikimizinde
 

wake up to reality

80+ Silver
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
2,357
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
3 gündür aynı hatayı alıyorum ödeme yöntemini değiştirmeye çalıştığımda aynı hatayı verdi bende de. 3 gündür Amazon supportla konuşuyorum yapabilecekleri bir şey olmadıklarını belki düşük bir ihtimalle backup paymente kartı eklersem sistemin çekebileceğini söyledi (ama bu düşük bir ihtimalmiş galiba). Ödeme yöntemini değiştirmek istediğimi söylediğimde supporttan birisi bana aldığım ürünün stoklarda olmadığını bu yüzden stokta olmayan üründe ödeme yöntemi değiştirelemediğini söyledi yani kısacası büyük ihtimalle siparişimiz çöp oldu hocam ikimizinde
Böyle saçma şey mi olur? Ben ürünü stokta varken aldım. Madem stokta yok satmasın ürünü. Ben mağdur olacağım bu durumdan. 1 tane stok ayarlayamıyorlar mı? Müşteri memnuniyeti daha önemli değil mi?
 

amnesiare

80+
Katılım
6 Kasım 2021
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Eren
Böyle saçma şey mi olur? Ben ürünü stokta varken aldım. Madem stokta yok satmasın ürünü. Ben mağdur olacağım bu durumdan. 1 tane stok ayarlayamıyorlar mı? Müşteri memnuniyeti daha önemli değil mi?
Hocam inanın 3-4 kere konuştum supportla ilk önce biz değiştirmeyi deneyelim isterseniz dediler olur dedim değiştirmeye çalıştılar onlarda da hata verdi dedim ben bu ürünü 3 gündür almaya çalışıyorum payment revision verdiği için parayı başka karta aktardım ama şimdi de bu karttan alamıyorum bana supporttan başka birinin söylediği stokta ürün kalmadığı için ödeme yönteminin değiştirelemeyeceğini sistem otomatik olarak çektiğinden sisteme müdahele edemedikleri. Gerçek amazon gibi site için aşırı saçma ve absürt bir durum
 

Juiclair0

80+ Silver
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
3,364
3 gündür aynı hatayı alıyorum ödeme yöntemini değiştirmeye çalıştığımda aynı hatayı verdi bende de. 3 gündür Amazon supportla konuşuyorum yapabilecekleri bir şey olmadıklarını belki düşük bir ihtimalle backup paymente kartı eklersem sistemin çekebileceğini söyledi (ama bu düşük bir ihtimalmiş galiba). Ödeme yöntemini değiştirmek istediğimi söylediğimde supporttan birisi bana aldığım ürünün stoklarda olmadığını bu yüzden stokta olmayan üründe ödeme yöntemi değiştirelemediğini söyledi yani kısacası büyük ihtimalle siparişimiz çöp oldu hocam ikimizinde
Boşuna amazondan alışveriş yapmaya korkmuyormuşum.
 

wake up to reality

80+ Silver
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
2,357
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
@amnesiare Galiba ürünün stoğa gelmesini beklemek gerekiyor ama ben şuanki ürünü çok uyguna yakaladım ve bir daha stoğa geleceğini de düşünmüyorum. Amazon'dan kupon talep ederim en kötü. Çünkü beni mağdur ediyorlar.
 

amnesiare

80+
Katılım
6 Kasım 2021
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Eren
@amnesiare Galiba ürünün stoğa gelmesini beklemek gerekiyor ama ben şuanki ürünü çok uyguna yakaladım ve bir daha stoğa geleceğini de düşünmüyorum. Amazon'dan kupon talep ederim en kötü. Çünkü beni mağdur ediyorlar.
Vereceklerini sanmıyorum gelişmeler konusunda beni de bildirirseniz sevinirim stokta olmayan ürün derken ben ve büyük ihtimalle sizde de biz sipariş verdikten sonra ürünün stoğu kalmadı o yüzden ödeme yöntemi değiştirilemiyor aynı mağduriyeti ben de yaşıyorum ama yapabilecekleri bir şeyin olmadığını sistemin böyle olduğunu söylüyorlar
 

wake up to reality

80+ Silver
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
2,357
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Vereceklerini sanmıyorum gelişmeler konusunda beni de bildirirseniz sevinirim stokta olmayan ürün derken ben ve büyük ihtimalle sizde de biz sipariş verdikten sonra ürünün stoğu kalmadı o yüzden ödeme yöntemi değiştirilemiyor aynı mağduriyeti ben de yaşıyorum ama yapabilecekleri bir şeyin olmadığını sistemin böyle olduğunu söylüyorlar
Normalde sipariş verilince size stok ayrılır. Yani stokta 10 ürün varsa onu 10dan fazla kişiye satmaması gerekir. Yani nasıl böyle bir şey yapabiliyorlar anlamadım.
 

amnesiare

80+
Katılım
6 Kasım 2021
Mesajlar
24
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Eren
@amnesiare Galiba ürünün stoğa gelmesini beklemek gerekiyor ama ben şuanki ürünü çok uyguna yakaladım ve bir daha stoğa geleceğini de düşünmüyorum. Amazon'dan kupon talep ederim en kötü. Çünkü beni mağdur ediyorlar.
Aldığınız ürün pahalı değilse tutan fiyat kadar giftcard alıp giftcardı ödeme yönteminin değiştirilmediği siparişte deneyebilirsiniz fakat büyük ihtimalle siparişiniz pahalıdır ve çalışmama ihtimali var riske değmez
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,840
En İyi Cevap
1
Acaba Japonya kaynaklı olabilir mi? Çünkü geçen ay kendim ispanyadan arkadaşım da almanyadan kart aldık. İkimiz de stok yakalamak için bakiyesi olmayan kartlarımızı girdik. Kartların stoğu 2 dk içinde bitti. Ben yaklaşık 5 saat sonra ödeme yöntemi değiştirerek bakiye olan kartımı ekledim. Arkadaşım da aynı şekil. Herhangi bir sorun olmadı. Gözlemlediğim kadarıyla Japonyada bu tarz sorunlar daha sık yaşanıyor. Tabi olmayabilir de sadece benim gördüklerim bunlar.
 

wake up to reality

80+ Silver
Katılım
20 Temmuz 2020
Mesajlar
2,357
Acaba Japonya kaynaklı olabilir mi? Çünkü geçen ay kendim ispanyadan arkadaşım da almanyadan kart aldık. İkimiz de stok yakalamak için bakiyesi olmayan kartlarımızı girdik. Kartların stoğu 2 dk içinde bitti. Ben yaklaşık 5 saat sonra ödeme yöntemi değiştirerek bakiye olan kartımı ekledim. Arkadaşım da aynı şekil. Herhangi bir sorun olmadı. Gözlemlediğim kadarıyla Japonyada bu tarz sorunlar daha sık yaşanıyor. Tabi olmayabilir de sadece benim gördüklerim bunlar.
Normalde ben de para olmayan kartımla alıp daha sonra değiştiriyordum. Öncekilerin hiçbirinde sıkıntı olmuyordu. İlk defa bunda oldu. Sebebini bilmiyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,011,516
Mesajlar
9,132,373
Üyeler
160,258
Son üye
hypermarkus97
Top Bottom