𝙅𝙤𝙣 𝙎𝙣𝙤𝙬
80+ Platinum
- Katılım
- 3 Aralık 2020
- Mesajlar
- 11,238
- Reaksiyon skoru
- 6,724
11 veya 12 Kasım'da 1.9 lt Stanley termos aldım. Forumdaki birçok kişi de ürünü “ömür boyu garantili” olduğu için tercih ederek aldı sanırım. Ancak bugün öğrendim ki Amazon.com.tr üzerinden satılan bu ürünlerde ömür boyu garanti geçerli değil.
Ürün desteği bölümünde görünen seçenekler'den müşteri hizmetlerini aradım. 17 dakika bekledikten sonra ürünü garantiye kaydettirmek istediğimi söyledim. Yetkili, Amazon ile aralarında bir iş birliği olmadığını, Amazon’un ürünleri kendilerinden temin etmediğini ve bu nedenle bu ürünlerin onlar tarafından garantili olmadığını belirtti. Ömür boyu garanti de geçerli değilmiş.
Stanley’in temsilcisi, bu konuda Amazon’u bilgilendirdiklerini söyledi. Farklı modeller alanların da durumu kontrol etmesinde fayda var.
Dipnot: Kutup ayısı sitesini kapatacaklarını söyledi temsilci: https://www.kutupayisi.com/
Dipnot: Linkteki bu siteden devam edeceklerini söyledi: https://tr.stanley1913.com/pages/iletisim
Stanley müşteri hizmetlerini iki kez aradım. İkinci görüştüğüm temsilci de ilk temsilcinin söylediklerini aynen tekrar etti. Verdikleri bilgiye göre:
Amazon’dan alınan ürünlere hiçbir şekilde garanti desteği verilmiyor.
Ürünü kayıt ederken satın alınan yer görülüyormuş ve bu aşamada fatura istenmiyormuş.
Ancak ürünle ilgili bir problem yaşandığında fatura talep ediliyor. Fatura Amazon’a aitse, Stanley tarafından doğrudan red veriliyormuş.
Yani kısaca, Amazon.com.tr üzerinden alınmış Stanley ürünlerinde; kayıt yaptırmış olsanız bile, ürün üzerinde “ömür boyu garantili” yazsa veya QR kod bulunsa bile garanti kapsamına alınmıyorlar. Problem yaşandığında faturayı görünce Stanley tarafı işlemi kabul etmiyormuş.
Bilginize.
Benzer şikayetler: https://www.sikayetvar.com/stanley/...-soyulma-ve-garanti-kapsaminda-degisim-sorunu
Ürün desteği bölümünde görünen seçenekler'den müşteri hizmetlerini aradım. 17 dakika bekledikten sonra ürünü garantiye kaydettirmek istediğimi söyledim. Yetkili, Amazon ile aralarında bir iş birliği olmadığını, Amazon’un ürünleri kendilerinden temin etmediğini ve bu nedenle bu ürünlerin onlar tarafından garantili olmadığını belirtti. Ömür boyu garanti de geçerli değilmiş.
Stanley’in temsilcisi, bu konuda Amazon’u bilgilendirdiklerini söyledi. Farklı modeller alanların da durumu kontrol etmesinde fayda var.
Dipnot: Kutup ayısı sitesini kapatacaklarını söyledi temsilci: https://www.kutupayisi.com/
Dipnot: Linkteki bu siteden devam edeceklerini söyledi: https://tr.stanley1913.com/pages/iletisim
Stanley müşteri hizmetlerini iki kez aradım. İkinci görüştüğüm temsilci de ilk temsilcinin söylediklerini aynen tekrar etti. Verdikleri bilgiye göre:
Amazon’dan alınan ürünlere hiçbir şekilde garanti desteği verilmiyor.
Ürünü kayıt ederken satın alınan yer görülüyormuş ve bu aşamada fatura istenmiyormuş.
Ancak ürünle ilgili bir problem yaşandığında fatura talep ediliyor. Fatura Amazon’a aitse, Stanley tarafından doğrudan red veriliyormuş.
Yani kısaca, Amazon.com.tr üzerinden alınmış Stanley ürünlerinde; kayıt yaptırmış olsanız bile, ürün üzerinde “ömür boyu garantili” yazsa veya QR kod bulunsa bile garanti kapsamına alınmıyorlar. Problem yaşandığında faturayı görünce Stanley tarafı işlemi kabul etmiyormuş.
Bilginize.
Benzer şikayetler: https://www.sikayetvar.com/stanley/...-soyulma-ve-garanti-kapsaminda-degisim-sorunu
Son düzenleme: