Anakart fan girişleri.

Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Arkadaşlar anakart fan girişlerinden hangisini kullanmalıyım, cha_fan yada sys_fan. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Arkadaşlar anakart fan girişlerinden hangisini kullanmalıyım, cha_fan yada sys_fan. Yardımcı olursanız sevinirim.
reis sys diye biliyorum ben hemen soldaki ama BİLİYORUM yanlış biliyorda olabilirim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,610
Mesajlar
11,068,914
Üyeler
197,942
Son üye
riseb123
Geri
Top