Ozzturkemre_
80+
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon skoru
- 0
Arkadaşlar anakart fan girişlerinden hangisini kullanmalıyım, cha_fan yada sys_fan. Yardımcı olursanız sevinirim.
reis sys diye biliyorum ben hemen soldaki ama BİLİYORUM yanlış biliyorda olabilirimArkadaşlar anakart fan girişlerinden hangisini kullanmalıyım, cha_fan yada sys_fan. Yardımcı olursanız sevinirim.
Sistem fan 1-2 diye yazarArkadaşlar anakart fan girişlerinden hangisini kullanmalıyım, cha_fan yada sys_fan. Yardımcı olursanız sevinirim.