warymajesty
80+ Silver
- Katılım
- 18 Eylül 2020
- Mesajlar
- 2,805
- Reaksiyon skoru
- 1,197
Selamlar arkadaşlar,
Bildiğiniz üzere oyun 28 ekimde çıktı. Oyun benim beklentilerimin çok altında kaldı açıkçası. Age of serisinin her oyununu oynayıp senelerdir beklediğim bir oyundu. 3'ün hikaye modunu senelerdir oynuyorum.
Bana göre;
Pozitif yanları: Surlara kuleler inşa edilmesi, surların üstüne birimlerin koyulması.
Birimlerin seçilip harita da A kısayolu ile bir yere tıkladığınız da o yöne giderken düşman vs. çıktığın da direkt olarak saldırmaları o yön de giderken temizleyerek gitmeleri.
Kulelerin kendine has geliştirmeleri okçu, topçu vs eklenmesi.
Demirci, kuşatma atölyeleri güzel.
Negatif yanları:
-Karakterlerin, karakteristik yapısının bulunmaması. Örnek verecek olursam karakterlerin ne portresi var ne de dış görünüşü gibi bir şey.
Aoe 3'te Yeniçerilerin yapısı kılıcı tamamen farklıydı. İngiliz uzun yaylılarının, İspanyol Rodelero'larının, Rus karakterlerinin, Alman doppellerinin hepsinin bir karakteri portresi bulunuyordu.
-Grafikler bana çizgi film gibi geldi onca yıllar geçmesine rağmen daha iyi yapılmalıydı bence. Hava durumu değişimi yok.
-Hikaye de karakterlerin kendisinin neye benzediğini göremiyoruz. Kral louis geldi diyor miğferi var ne olduğu belli değil normal şövalye süvari gibi dolaşıyor.
Ara sahnelerin seslendirmesi iyi fakat günümüzden videolar koyulup kuşatmaların animasyonları koyulmuş bana ucuz geldi açıkçası. Aoe 3'teki Morgan Black, John Black gibi kendine has kıyafetleri görünüşü olan bir şey göremedim.
-Birimler bana grafiklerden mi olsa gerek hiç farklı bir ulus oynuyormuşum gibi hissettirmedi.
-Oyuna girerken bir sinematik yok. Çat diye müzikle açılıyor
Sonuç olarak bana göre belirli oynanış ve ses iyileştirmeleri yapılmış fakat çok üzerine düşülmemiş bir oyun. Ucuza mal etmişler bence. Bu kanıya nerden vardın derseniz yüz görmüyoruz oyunda. Normal videolar koyup geçmişler. Tamam senaryo güzel anlatılıyor da kitaptan okuyormuş gibi hissettim kendimi yani. Sizin düşünceleriniz neler?
Bildiğiniz üzere oyun 28 ekimde çıktı. Oyun benim beklentilerimin çok altında kaldı açıkçası. Age of serisinin her oyununu oynayıp senelerdir beklediğim bir oyundu. 3'ün hikaye modunu senelerdir oynuyorum.
Bana göre;
Pozitif yanları: Surlara kuleler inşa edilmesi, surların üstüne birimlerin koyulması.
Birimlerin seçilip harita da A kısayolu ile bir yere tıkladığınız da o yöne giderken düşman vs. çıktığın da direkt olarak saldırmaları o yön de giderken temizleyerek gitmeleri.
Kulelerin kendine has geliştirmeleri okçu, topçu vs eklenmesi.
Demirci, kuşatma atölyeleri güzel.
Negatif yanları:
-Karakterlerin, karakteristik yapısının bulunmaması. Örnek verecek olursam karakterlerin ne portresi var ne de dış görünüşü gibi bir şey.
Aoe 3'te Yeniçerilerin yapısı kılıcı tamamen farklıydı. İngiliz uzun yaylılarının, İspanyol Rodelero'larının, Rus karakterlerinin, Alman doppellerinin hepsinin bir karakteri portresi bulunuyordu.
-Grafikler bana çizgi film gibi geldi onca yıllar geçmesine rağmen daha iyi yapılmalıydı bence. Hava durumu değişimi yok.
-Hikaye de karakterlerin kendisinin neye benzediğini göremiyoruz. Kral louis geldi diyor miğferi var ne olduğu belli değil normal şövalye süvari gibi dolaşıyor.
Ara sahnelerin seslendirmesi iyi fakat günümüzden videolar koyulup kuşatmaların animasyonları koyulmuş bana ucuz geldi açıkçası. Aoe 3'teki Morgan Black, John Black gibi kendine has kıyafetleri görünüşü olan bir şey göremedim.
-Birimler bana grafiklerden mi olsa gerek hiç farklı bir ulus oynuyormuşum gibi hissettirmedi.
-Oyuna girerken bir sinematik yok. Çat diye müzikle açılıyor
Sonuç olarak bana göre belirli oynanış ve ses iyileştirmeleri yapılmış fakat çok üzerine düşülmemiş bir oyun. Ucuza mal etmişler bence. Bu kanıya nerden vardın derseniz yüz görmüyoruz oyunda. Normal videolar koyup geçmişler. Tamam senaryo güzel anlatılıyor da kitaptan okuyormuş gibi hissettim kendimi yani. Sizin düşünceleriniz neler?