Arkadaşlar bu araba alınır mı??

Clio' yu 3 yıl kullanıp satarsın ama 1995 model arabayı satman zor olur.
Satmak için almayacaktım zaten hocam. Tamamiyle zevki kullanım için alacaktım. Aracın ömrü ne kadarsa da o kadar kullanmayı düşünüyordum.
 
Pahali gibi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,545
Mesajlar
11,068,365
Üyeler
197,929
Son üye
wechatonay
Geri
Top