Neler Yeni

Arkadaşlar nasıl araba sizce

Katılım
22 Kasım 2023
Mesajlar
174
Dahası  
Reaksiyon skoru
51
İsim
Ramazan Ülker
Boya değişen bu arabalarda bakmayacağın bir şey. Önemli olan en en en önemli şey motor şanzıman mekanik iyi mi? değilmi masraf açarmı. Malum turbo sistemi demek ekstra bozulabilir parça demek.

206 ile C3 aynı araba gibi zaten aynı platform o yüzden farkları olmaz.
İkisinin de çok temiz olduğunu varsaysak hocam 300 e citröen mi 270 e Peugeot mu alırsın
 

Mr8ilgin

80+ Silver
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
4,698
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,658
İsim
Yavuz
O motorda sıkıntı olmaz çünkü biliyorum o 3 litrelik motoru, ama farklı bmw motorları sorun çıkarıyor mesela, blok yapısından kaynaklı. Her araç uyumlu değil deme sebebim bu. Burda bütün araçlarda uyumsuz demiyorum bazıları ile uyumlu bazıları ile değil.
Valla benim kaynağım candan mühendislik. Türkiyenin otogaz konusunda 1.olabilir. Motor yapısına göre lpg marka model öneriyor. %90 araçlara da uyumlu tüpler var.
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,421
En İyi Cevap
2

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,421
En İyi Cevap
2
Hocam son bir araç sorsam sahibindene bu yüzden artık girmek istemiyorum her girdiğimde yeni bir tane bulup onu daha çok seviyorum:) neyse araç bu çok temiz diyor konuştum 290 da olur diyor sizce bu nasıl https://shbd.io/s/RkryqIHt sizce

Uzak dur bundan. Corsa b lerin 1.4 leri lpg de sorun çıkarır aynı zamanda 206 ya göre daha eski bir araç 206 daha iyi.
 
Katılım
22 Kasım 2023
Mesajlar
174
Dahası  
Reaksiyon skoru
51
İsim
Ramazan Ülker
Uzak dur bundan. Corsa b lerin 1.4 leri lpg de sorun çıkarır aynı zamanda 206 ya göre daha eski bir araç 206 daha iyi.
Eyvallah hocam o zaman sorun çıkmazsa Peugeot sorun çıkarsa motor mekanik falan citröeni alıp ilk arabama adım atacağım inşallah
 

K1NGO82

80+ Gold
Katılım
8 Şubat 2021
Mesajlar
6,281
En İyi Cevap
1
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
989,456
Mesajlar
8,929,119
Üyeler
156,493
Son üye
pixsel9dev
Top Bottom