Pyeongher

Son etkinlikler Mesajlar Mesajlarının Kategorileri Hakkında

    • Pyeongher
      Pyeongher, 20k TL ye monitör önerisi başlıklı konuya bir mesaj yazdı.
      [H3 id='Samsung+Odyssey+OLED+G5+bu+galiba+dediiniz.+OLED+monitrlerden+pek+bir+ey+anlamyorum+nasldr+bilemedim']Samsung Odyssey OLED G5 bu galiba dediğiniz...
    • Pyeongher
      Pyeongher, Monitör kategorisinde 20k TL ye monitör önerisi başlıklı bir konu açtı.
      Arkadaşlar, şu an elimde nakit 15k var. Elimdeki monitör VA panel, 240Hz ve 27 inç 1080p. Görüntü kalitesi olarak çok kötü geliyor. Elimdekini satıp bu...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...
  • Yükleniyor...

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,289
Mesajlar
11,075,640
Üyeler
198,094
Son üye
Hkichan
Geri
Top