Neler Yeni

Yardım asus iade süreci hakiında yardım

Americano

80+ Bronze
Katılım
5 Şubat 2022
Mesajlar
1,093
merhabalar asus monitörüm var şu aralar garanitiye gidip geliyor çözüyoruz diyorlar sorunu çözmüyörlar 1 kere gitti geldi çözemediler 2.şimdi tekrar gidicek garantisi var ne zaman bana iade ve değişim hakkı tanırlar asusun iade işlemler garanti işlrmleri hakkında bilgisi olan yada asusa ürün iade etmiş kişiler konuya bakabilirmi kaçıncıda iade veya değişim hakkı sunuyorlar
 

Marquis

80+
Katılım
22 Haziran 2020
Mesajlar
87
Dahası  
Reaksiyon skoru
15
İsim
Emre
Benim laptop vardi asus durup duruken arıza yapmıstı ilk gonderdigimde tamir edilip geldi aradan 1 hafta gecti ayni arızayı yaptı laptop bu sefer gönderirken iade icin gönderim yaptım kabul edildi iadesi
 

Americano

80+ Bronze
Katılım
5 Şubat 2022
Mesajlar
1,093
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Benim laptop vardi asus durup duruken arıza yapmıstı ilk gonderdigimde tamir edilip geldi aradan 1 hafta gecti ayni arızayı yaptı laptop bu sefer gönderirken iade icin gönderim yaptım kabul edildi iadesi
2.de iademi ettiler
 

Ademmk

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,325
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
835
Yaş
27
İsim
Adem
Enflasyonun trajikomik seviyelerde olduğu bu günümüz koşullarında iade etmek pek mantıklı değil. Bunun yerine sıfırı ile değişim talep edin. Başta kabul etmeyebilirler ama biraz zorlarsanız ve üstlerine giderseniz değişimi kabul etmek zorunda kalırlar. Naçizane benim tavsiyem bu yöndedir.
 

Americano

80+ Bronze
Katılım
5 Şubat 2022
Mesajlar
1,093
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Evet 2.de iade aldılar
bakalım bende monitörümü 2. garantiye gidecek değişim ve iade talep ettim inşallah onaylanır.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Enflasyonun trajikomik seviyelerde olduğu bu günümüz koşullarında iade etmek pek mantıklı değil. Bunun yerine sıfırı ile değişim talep edin. Başta kabul etmeyebilirler ama biraz zorlarsanız ve üstlerine giderseniz değişimi kabul etmek zorunda kalırlar. Naçizane benim tavsiyem bu yöndedir.
TN panel olduğu için bir kusur var garantiside var o paraya Ips aynı özellikler hpnin monitörünü buldum o yüzden uğraşıyorum iade ve degişim talebimi bir onaylasınlar bakalım ilk ondan sonra asusa hiç güvenmiyorum nedeni garantiden geldiğinde ilk gelişinde 0 panel diye ikinci panrl takmışlar buyrun görseller neden 0 istemiyorum ben bu adamların değişim hakkında 0 göndereceklerine bile güvenemiyorum asus bitmistir benim için ikinci fotodada çizik var silmeyi denedim geçmedi içten hasar var
Mesaj otomatik birleştirildi:

asusla herhangi ürünle garanti sürecine girmiş ve kaçınci garanti gönderişinde iade değişim hakkı olan biri yokmu asusla bu konularla ilgilenen
 

Ekler

  • 20220329_193516.jpg
    20220329_193516.jpg
    784.5 KB · Hit: 47
  • 20220329_182216.jpg
    20220329_182216.jpg
    1.2 MB · Hit: 51
Son düzenleme:

Cermenbey

80+ Silver
Katılım
12 Ağustos 2021
Mesajlar
4,141
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,119
İsim
Semih
Allah yardımcın olsun kardeş. Firma çok sıkıntı
 

firsatgamingx

80+ Silver
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
4,968
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,757
İsim
Cem Ayar
Instagram
firsatgamingx
Problem olmaz korkma. Monitörün yenisini yollarlar. Eğer fark isterlerse verme
 

Gladius

80+
Katılım
11 Mart 2022
Mesajlar
65
Dahası  
Reaksiyon skoru
31
İsim
SSS
merhabalar asus monitörüm var şu aralar garanitiye gidip geliyor çözüyoruz diyorlar sorunu çözmüyörlar 1 kere gitti geldi çözemediler 2.şimdi tekrar gidicek garantisi var ne zaman bana iade ve değişim hakkı tanırlar asusun iade işlemler garanti işlrmleri hakkında bilgisi olan yada asusa ürün iade etmiş kişiler konuya bakabilirmi kaçıncıda iade veya değişim hakkı sunuyorlar
Satın aldıktan sonra ilk 6 aylık süreç içerisinde donanım parçası değişirse DOA kapsamında değişim talebinde bulunabiliyorsun. Bu durumda sana değişim / iade raporu sunuluyor. Daha sonra satıcı firmaya giderek değişim / iade sağlıyorsun. Ama ilk 6 aylık süreç dışında gönderim yaptıysan cihazın için ancak çoklu onarım süreci ile değişim talebinde bulunabilirsin. Bu da onarım merkezinde garanti kapsamı içerisindeyken 3 kez parça değişimi olması anlamına geliyor. Monitörün bu paylaştığım koşulları karşılamadığı sürece değişim alamazsın
 

Americano

80+ Bronze
Katılım
5 Şubat 2022
Mesajlar
1,093
Satın aldıktan sonra ilk 6 aylık süreç içerisinde donanım parçası değişirse DOA kapsamında değişim talebinde bulunabiliyorsun. Bu durumda sana değişim / iade raporu sunuluyor. Daha sonra satıcı firmaya giderek değişim / iade sağlıyorsun. Ama ilk 6 aylık süreç dışında gönderim yaptıysan cihazın için ancak çoklu onarım süreci ile değişim talebinde bulunabilirsin. Bu da onarım merkezinde garanti kapsamı içerisindeyken 3 kez parça değişimi olması anlamına geliyor. Monitörün bu paylaştığım koşulları karşılamadığı sürece değişim alamazsın
3 kez parça değişimi desene çok uğraşıcam 1 kere panel değiştirdiler 2.ye gidiyor iade talepinde bulundum genede ama bakalım
 

Cermenbey

80+ Silver
Katılım
12 Ağustos 2021
Mesajlar
4,141
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,119
İsim
Semih
ciddimisiniz hocam asus böylemiydi siz ne sorun yaşadınız
10 bin liraya ekran kartı aldım bozuk çıktı. Asus SMS ye götür dediler. Götürdüm biz diyo tamirine bakarız olmazsa değişim yaparız dediler bana. Dedim dalga mı geçiyorsunuz sıfır para verdiğim ürünü tamir edip mi vereceksiniz bana. Bildiğin sıfır para verdiğin ürüne tamir edip veririz dediler bana
 
Top Bottom