merhabalar asus monitörüm var şu aralar garanitiye gidip geliyor çözüyoruz diyorlar sorunu çözmüyörlar 1 kere gitti geldi çözemediler 2.şimdi tekrar gidicek garantisi var ne zaman bana iade ve değişim hakkı tanırlar asusun iade işlemler garanti işlrmleri hakkında bilgisi olan yada asusa ürün iade etmiş kişiler konuya bakabilirmi kaçıncıda iade veya değişim hakkı sunuyorlar
Benim laptop vardi asus durup duruken arıza yapmıstı ilk gonderdigimde tamir edilip geldi aradan 1 hafta gecti ayni arızayı yaptı laptop bu sefer gönderirken iade icin gönderim yaptım kabul edildi iadesi
Benim laptop vardi asus durup duruken arıza yapmıstı ilk gonderdigimde tamir edilip geldi aradan 1 hafta gecti ayni arızayı yaptı laptop bu sefer gönderirken iade icin gönderim yaptım kabul edildi iadesi
Enflasyonun trajikomik seviyelerde olduğu bu günümüz koşullarında iade etmek pek mantıklı değil. Bunun yerine sıfırı ile değişim talep edin. Başta kabul etmeyebilirler ama biraz zorlarsanız ve üstlerine giderseniz değişimi kabul etmek zorunda kalırlar. Naçizane benim tavsiyem bu yöndedir.
Enflasyonun trajikomik seviyelerde olduğu bu günümüz koşullarında iade etmek pek mantıklı değil. Bunun yerine sıfırı ile değişim talep edin. Başta kabul etmeyebilirler ama biraz zorlarsanız ve üstlerine giderseniz değişimi kabul etmek zorunda kalırlar. Naçizane benim tavsiyem bu yöndedir.
TN panel olduğu için bir kusur var garantiside var o paraya Ips aynı özellikler hpnin monitörünü buldum o yüzden uğraşıyorum iade ve degişim talebimi bir onaylasınlar bakalım ilk ondan sonra asusa hiç güvenmiyorum nedeni garantiden geldiğinde ilk gelişinde 0 panel diye ikinci panrl takmışlar buyrun görseller neden 0 istemiyorum ben bu adamların değişim hakkında 0 göndereceklerine bile güvenemiyorum asus bitmistir benim için ikinci fotodada çizik var silmeyi denedim geçmedi içten hasar var
Mesaj otomatik birleştirildi:
asusla herhangi ürünle garanti sürecine girmiş ve kaçınci garanti gönderişinde iade değişim hakkı olan biri yokmu asusla bu konularla ilgilenen
merhabalar asus monitörüm var şu aralar garanitiye gidip geliyor çözüyoruz diyorlar sorunu çözmüyörlar 1 kere gitti geldi çözemediler 2.şimdi tekrar gidicek garantisi var ne zaman bana iade ve değişim hakkı tanırlar asusun iade işlemler garanti işlrmleri hakkında bilgisi olan yada asusa ürün iade etmiş kişiler konuya bakabilirmi kaçıncıda iade veya değişim hakkı sunuyorlar
Satın aldıktan sonra ilk 6 aylık süreç içerisinde donanım parçası değişirse DOA kapsamında değişim talebinde bulunabiliyorsun. Bu durumda sana değişim / iade raporu sunuluyor. Daha sonra satıcı firmaya giderek değişim / iade sağlıyorsun. Ama ilk 6 aylık süreç dışında gönderim yaptıysan cihazın için ancak çoklu onarım süreci ile değişim talebinde bulunabilirsin. Bu da onarım merkezinde garanti kapsamı içerisindeyken 3 kez parça değişimi olması anlamına geliyor. Monitörün bu paylaştığım koşulları karşılamadığı sürece değişim alamazsın
Satın aldıktan sonra ilk 6 aylık süreç içerisinde donanım parçası değişirse DOA kapsamında değişim talebinde bulunabiliyorsun. Bu durumda sana değişim / iade raporu sunuluyor. Daha sonra satıcı firmaya giderek değişim / iade sağlıyorsun. Ama ilk 6 aylık süreç dışında gönderim yaptıysan cihazın için ancak çoklu onarım süreci ile değişim talebinde bulunabilirsin. Bu da onarım merkezinde garanti kapsamı içerisindeyken 3 kez parça değişimi olması anlamına geliyor. Monitörün bu paylaştığım koşulları karşılamadığı sürece değişim alamazsın
10 bin liraya ekran kartı aldım bozuk çıktı. Asus SMS ye götür dediler. Götürdüm biz diyo tamirine bakarız olmazsa değişim yaparız dediler bana. Dedim dalga mı geçiyorsunuz sıfır para verdiğim ürünü tamir edip mi vereceksiniz bana. Bildiğin sıfır para verdiğin ürüne tamir edip veririz dediler bana