- Katılım
- 31 Ocak 2025
- Mesajlar
- 2,982
- Reaksiyon skoru
- 2,226
Doğru, 100k cihaz alınmaz o markalardan da, 25-30k 40k cihazlar alınabilirO markaları tercih etmeyin diye yazdım zaten bu gönderiyi, 100K üzeri para verip üstüne rezil olmaya değmez.
Doğru, 100k cihaz alınmaz o markalardan da, 25-30k 40k cihazlar alınabilirO markaları tercih etmeyin diye yazdım zaten bu gönderiyi, 100K üzeri para verip üstüne rezil olmaya değmez.
Hocam senin bu laptoplardan çektiğin nedir böyleBahtıma bakın, bu nedir ya. LCD panelde ikonlar ekrana yapıştı hay ya.
Yine servise yolladım cihazı...
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Burn in sorununa kullanıcı hatası derler muhtemelen, bir şey yapacaklarını sanmıyorum.Bahtıma bakın, bu nedir ya. LCD panelde ikonlar ekrana yapıştı hay ya.
Yine servise yolladım cihazı...
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Kullanmak mı hata? Panel OLED bile değil. LCD.Burn in sorununa kullanıcı hatası derler muhtemelen, bir şey yapacaklarını sanmıyorum.
Sorma ya. Bıktım gerçekten...Hocam senin bu laptoplardan çektiğin nedir böyle
Lcd de burn in oluyor hocam, oled panele göre az ama oluyor.Kullanmak mı hata? Panel OLED bile değil. LCD.
Aynı sorun sebebiyle 8 ay önce değişmişti bide panel.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Sorma ya. Bıktım gerçekten...
Lcd de burn in oluyor hocam, oled panele göre az ama oluyor.
Yanlış anlmayın ben firmaları savunmuyorum ama problemin kendi olduğunu kabul edeceklerini düşünmüyorum.
8 ay da bu sorun oluştuysa ama sıkıntı yüksek ihtimalle paneldedir ama firma bunu asla kabul etmez bu yüzden bir thh daha sizi bekliyor ama bunu kazanmak biraz daha zor olabilir.
İnşallah bana da verilir. Artık kaçıncı parça değişimi. Servise gitmesi çok yoruldum...zenbook cihazimi teslim aldigimda hoparlor sorunu ile sms infocomm servise gonderdim direkt degisim doa raporu geldi mis gibi.
Seni dürüstlüğünden sömürmeye çalışmışlar. Yazık gerçekten.Aynı Şekilde Yaklaşık 8 Ay Önce Bende Böyle bir mağduriyet yaşadım.
Sms Infocomm servisine Asus TUF A15 cihazımı "GPU Fanının çalışmama" sebebiyle gönderdim.
Daha Önce Müşteri Hizmetleriyle konuştuğumda söylediğim şeyler şunlar olmuştu.
" Cihazımı Düşürdüm fan 2 gün sonra bozuldu. Benden kaynaklı bir sorun olduğunu biliyorum kendi isteğimle orijinal ürün ile ücreti mukabilinde değişimini istiyorum" dedim.
Onlar da "tabii ki yapabiliriz" dedi. Hatta o sırada ben İşlemci GPU'sunu kullanıp internette surf yapıyordum.
Servise gönderdikten sonra gelen aramada.
" Ürününüz Açılmıyor Fan Değişimi için Bezel, TouchPad, Klavye ve fan şeklinde değişmesi gerekli" dendi.
Bende "Ürün açılıyor kendim kullanıyordum nasıl açılmıyor" gibi bir cümle söyledim.
Onlar da "Cihaz şuan açılmıyor açılmadan işlem yapamayız" gibi bir laf edince bende "fan değişimi arka taraftan yapılıyor zaten parçayı müşteriye satmıyorsunuz satsanız ben değiştirirdim" dedim. Sonra Teknik Servisteki kişi bana "Fan değişimi için klavye sökülmesi gerekli bu yüzden touchpad değişimi gerekli dendi.
Daha Servis işlemlerin nasıl yapıldığını bilmiyor bu yüzden para cukkalamak istiyorlar. Daha sonra bende 1 Yıl kalan cihazımı kendim garanti dışı bıraktım. Kendim Fan Değişimi yaptım TouchPad hala aynı bezel hala aynı ama cihaz eski performansıyla çalışmaya devam ediyor.
Bu yüzden Servis veya Asus Marka Cihaz artık kolay kolay tavsiye etmiyorum ve kendim de kulllanmayacağım zorunda kalmadıkça.