Laptopu arızalı olduğu için servise gönderdim. 1 aylık bile değilken. Arızayı hiç bi şekilde çözemedim incelenmesini Asus istedi gönderdim. Lcd arızalı diyip lcd değiştirilmiş ve bana haber verilmedi. Donanımsal problemlerde iade/değişim isteme hakkınız varken bana bu hak sunulmadı. Ne yapmalıyım. Asus müşteri temsilcisi ile görüştüm tekrar göndermemi durumu anlatmamı ve iade istediğimi belirtmemi söylediler.
Laptopu arızalı olduğu için servise gönderdim. 1 aylık bile değilken. Arızayı hiç bi şekilde çözemedim incelenmesini Asus istedi gönderdim. Lcd arızalı diyip lcd değiştirilmiş ve bana haber verilmedi. Donanımsal problemlerde iade/değişim isteme hakkınız varken bana bu hak sunulmadı. Ne yapmalıyım. Asus müşteri temsilcisi ile görüştüm tekrar göndermemi durumu anlatmamı ve iade istediğimi belirtmemi söylediler.
Tamamdır reis ben haklıysam elbet hakkımı alırım. Kendileri kısa yoldan bana iade belgesini vermezlerse konu uzar ama ben gerekeni yaparım. Tekrar garanti kaydı açtım yaptıklarını yazdım. Garanti süreci rezilliği kargo rezilliği hepsini yazdım. 73k para verdiğim laptopu 1 kat poşete bildiğimiz poşete sarıp göndermiş adamlar. Ben sarıp sarmalayıp gönderiyorum adamların yaptığına bak
Kesinlikle kabul etmiyorlar kardeşim ben 4-5 ay uğraştım sonunda pes ettim 6-7 kere bozuk ürünü gönderdiler bidaha geri gönderdim sürekli ama nafile
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kesinlikle berbat bir garanti servisleri var.Servis yetkilileri anakartımın üzerine sıvı döktüler ve bunu 7 gün sonra haber verip kargo firması bu sekılde getirdi dediler kargo firmasıda 48 saatten sonra tanzim tutanağı tutamadıgı bildikleri için sorumluluğu kargo firmasına yüklediler ve ürünü asus geri yolladı bende buna istinaden ürünü almadım daha sonra UPS kargonun deposunda 1 hafta bekledi ve geri Asus yetkili servisine gitti tabi bu sürecte telefon ile görüşüyorum (asus müşteri hizmetleri ile ben ürünün değişimini istiyorum sıvı teması olmuş müşteri hizmetleride diyor ki sorumlusu biz değiliz gidin isterseniz şikayet edin) daha sonra sıvı teması olan anakartı ‘tamir ettik’ diyip gönderiyorlar ama (tabii ki sıvı teması olan anakart tamir olması imkansız demeyelimde çok düşük ihtimal) ben tabi yinede deniyorum fakat hic bir haraket yook bunun üstüne 2 kere daha garantiye yolluyorum ama her seferinde tamir edildi diyip geri gönderiyorlar.Ben bu şekilde mağdur edildim sizde bu firmadan alışveriş yaparken bu durumu göz önünde bulundurun iyi günler
Kesinlikle kabul etmiyorlar kardeşim ben 4-5 ay uğraştım sonunda pes ettim 6-7 kere bozuk ürünü gönderdiler bidaha geri gönderdim sürekli ama nafile
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kesinlikle berbat bir garanti servisleri var.Servis yetkilileri anakartımın üzerine sıvı döktüler ve bunu 7 gün sonra haber verip kargo firması bu sekılde getirdi dediler kargo firmasıda 48 saatten sonra tanzim tutanağı tutamadıgı bildikleri için sorumluluğu kargo firmasına yüklediler ve ürünü asus geri yolladı bende buna istinaden ürünü almadım daha sonra UPS kargonun deposunda 1 hafta bekledi ve geri Asus yetkili servisine gitti tabi bu sürecte telefon ile görüşüyorum (asus müşteri hizmetleri ile ben ürünün değişimini istiyorum sıvı teması olmuş müşteri hizmetleride diyor ki sorumlusu biz değiliz gidin isterseniz şikayet edin) daha sonra sıvı teması olan anakartı ‘tamir ettik’ diyip gönderiyorlar ama (tabii ki sıvı teması olan anakart tamir olması imkansız demeyelimde çok düşük ihtimal) ben tabi yinede deniyorum fakat hic bir haraket yook bunun üstüne 2 kere daha garantiye yolluyorum ama her seferinde tamir edildi diyip geri gönderiyorlar.Ben bu şekilde mağdur edildim sizde bu firmadan alışveriş yaparken bu durumu göz önünde bulundurun iyi günler
Laptopu arızalı olduğu için servise gönderdim. 1 aylık bile değilken. Arızayı hiç bi şekilde çözemedim incelenmesini Asus istedi gönderdim. Lcd arızalı diyip lcd değiştirilmiş ve bana haber verilmedi. Donanımsal problemlerde iade/değişim isteme hakkınız varken bana bu hak sunulmadı. Ne yapmalıyım. Asus müşteri temsilcisi ile görüştüm tekrar göndermemi durumu anlatmamı ve iade istediğimi belirtmemi söylediler.
Donanımsal problemlerde değişim iade hakkınız var fakat çözülemeyen donanımsal problemlerde biraz abartıyorsunuz durumu adamlar onarım yapıp göndermiş daha ne istiyorsunuz ?
Donanımsal problemlerde değişim iade hakkınız var fakat çözülemeyen donanımsal problemlerde biraz abartıyorsunuz durumu adamlar onarım yapıp göndermiş daha ne istiyorsunuz ?
Çözülemeyen değil o konuda bir anlaşalım. Sıfır aldığım bir laptopta ilk 6 ayda donanımsal problem tespit edilirse iade değişim hakkım var yapılsın veya yapılmasın. Hem adamlar yaptık diyip gönderdiler ama yaşadığım sorun hala devam ediyor? Sorunumu çözmüş değiller. Hakkımı aramak suç mu?
Laptopu arızalı olduğu için servise gönderdim. 1 aylık bile değilken. Arızayı hiç bi şekilde çözemedim incelenmesini Asus istedi gönderdim. Lcd arızalı diyip lcd değiştirilmiş ve bana haber verilmedi. Donanımsal problemlerde iade/değişim isteme hakkınız varken bana bu hak sunulmadı. Ne yapmalıyım. Asus müşteri temsilcisi ile görüştüm tekrar göndermemi durumu anlatmamı ve iade istediğimi belirtmemi söylediler.
İlk 6 ayda çıkan bir kusurda iadeyi bilmiyorum ama tamir yapamazlar sıfır cihazla değişim yapmak zorundalar. Önce firmayla görüş onlar takmazsa THH de hakkını ara.
İlk 6 ayda çıkan bir kusurda iadeyi bilmiyorum ama tamir yapamazlar sıfır cihazla değişim yapmak zorundalar. Önce firmayla görüş onlar takmazsa THH de hakkını ara.
Hocam genelde ilk 6 ay derler. Donanımsal sıkıntı varsa kullanıcı hatalı sorun değilse iade değişim onayı vermek zorundalar. THH ile işleme zorlarsa 6 7 ayı bulabiliyor sonuçlanması. Masaüstü toplayacam iade edilirse ne kadar erken o kadar iyi. Zamlar durmadan geliyor çünkü.