SSD bozulmuş olabilir.Bilgisayarım mavi ekran yedi ve keşdini yeniden başlattı ama Windows başlatmak yerine bios'a attı. Herhangi bir depolama aygıtı görünüyor şu an ne yapmam gerek
cihazı ne zaman aldınBilgisayarım mavi ekran yedi ve keşdini yeniden başlattı ama Windows başlatmak yerine bios'a attı. Herhangi bir depolama aygıtı görünüyor şu an ne yapmam gerek
Herhangi parça değişimi olmadı . Kapağını dahi açmadım . Geçen kasım aldım hala garantisi var. Yaklaşık 1 ay önce kendisi otomatik olarak bios güncelledicihazı ne zaman aldın
son zamanlarda herhangi bir güncelleme yatpn mı
parça değişimi yaptın mı
ssd tak çıkar gibi ?
isterseniz bi garantiye gönderinHerhangi parça değişimi olmadı . Kapağını dahi açmadım . Geçen kasım aldım hala garantisi var. Yaklaşık 1 ay önce kendisi otomatik olarak bios güncelledi
Mesaj otomatik birleştirildi:
Herhangi parça değişimi olmadı . Kapağını dahi açmadım . Geçen kasım aldım hala garantisi var. Yaklaşık 1 ay önce kendisi otomatik olarak bios güncelledi
Teşekkürler. Şimdi asus destekten geri dönüş geldi . Bir çözüm yolu attılar onu denicem .olmazsa garantiye yollıcam . Destek için teşekkürleristerseniz bi garantiye gönderin
problem ssdde gibi duruyor ama garanti işi çözebilir
Teşekkürler. Şimdi asus destekten geri dönüş geldi . Bir çözüm yolu attılar onu denicem .olmazsa garantiye yollıcam . Destek için teşekkürler
Geri dönüşün için teşekkürler. Bu bilgileri dikkate alıcam.O attıkları şey genel deneme tahtası pek bir işlevi yok.
Tuf serilerinde anakart problemi var yüksek ihtimallede buda benzer bir sorun.
Garantiye gittiğinde depolama vs sıfırlama yapıyorlar ssdde önemli bir şey varmıydı?
Ekstra olarak cihazda gördüğün en ufak kusuru dahi garantiye yollarken belirt.
Asus servisi gerçekten güzel iş yapıyor sorunsuz olarak cihazını al.
Nereden biliyorsun konusuna gelicek olursak, tuf a15 serisi bir cihazım vardı benimde benzer bir sorunla garantiye yolladım 1 hafta gibi kısa bir sürede elime geri ulaştı cihaz.
Yolladığımda depolama hatası gözüken şeyde anakart, SSD değişimi oldu ekstra olarak ekranda ghosting olduğunu söylediğim içinde ekran ve ekran panel değişimi yaptılar.
Fakat araştırmalarına göre tuf cihazlarda anakart sorunlarından dolayı cihaz garantiden geldikten sonra sattım.