RAMBO2KAT
80+
- Katılım
- 30 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 1
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Hasan Hüseyin İkikat
* Vatan Bilgisayardan Sıfır aldığım (2023.10.6) Asus Tuf F15 Gaming Leptop`ın kasasının sol kısmından çatır çatır ses gelmeye başladı 4 hafta önce garantiye gönderdim.
* Müşteri hizmetlerine cihazı teslim ederken arıza şikayetimi söyledim, görevli şu şekilde girmiş sisteme:
* Altindan czirti ssleri geliyor. klavye kisminda kivilcim gözlemlendi
ssd kurtarma ekranina geçti mavi ekran hatasi verdi Icd ekranda yamukluk ar değşim isteniyor.
* 2 Hafta sonra cihaz servisten geldi ama ilk açtığımda tekrar çatırdamaya başladı ve yapılan işlem açıklamasında şunlar yazıyordu:
*Cihazdan gelen cizirti sesi, çalişma sesidir. cihazdaki yüke bağli olarak artip azalabilir. çikan ses çalişma sesidir. standartlardadır.
işletim sistemi kurularak kurtarma modu sorunu giderildi. Icd ekrandaki yamukluk baskiya bağlidir. Icd ekranin kasasi plastik
olduğu için bükülebilir. tekrar el yordami ile düzelebilir. test ok.
*Vatan Bilgisayara mail gönderdim, genel müdürlükten olay ile ilgili bana geri dönüş yaptılar ve cihazı tekrar servise vermemi bu sefer özel takip yapılacağını söylediler.
*(1de .servise verdiğimde maltepe piazza avmdeki vatan şuubesine teslim etmiştim. 2.de de adapazarı vatan şubesine teslim etim)
*Tekrar 2.ye vatan şubesine götürdüm, cihazımı teslim alan personel o kadar anlatmama rağmen 2 cümle ile şu şekilde arıza açıklamamı yazmış bu kadar umursamazlık olmaz:
*Ürünün İçerisinde Önemli Bilgi Yoktur.adaptör yada prizde takılı çıt çıt dıye ses gelmektedir.fan böölgeinsde ses gelmektedir.
*Cihazı teslim etikten sonra mail attığım Vatan Bilgisayarın genel müdürlükten konu ile ilgilenen personel aradı durumu sormak için bende cihazın arız açıklamasını beğenmediğimi değiştirmek itediğimi söyledim kendi yazdığım metni mail olarak attım, personel değiştireceğini söyledi ama cihazı alırken verilen servis fişinde eski arıza açıklaması yazıyordu, açıklamanın değişiü değişmediğini bilemiyorum.
*2 Hafta daha bekledim cihaz bugün servisten geldi ama ilk açtığımda tekrar çatırdamaya başladı ve yapılan işlem açıklamasında şunlar yazıyordu:
*Adt test: başarılı.wtp : başarılı. ürünün genel bakim ve kontrolleri yapildi adaptör kablo kontrol edildi sorun görülmedi arizali fanlar degiştirildi test ok.
*Bugün cihazı teslim aldığımda fark ettim ekranın sağda ve solda yukarıdan aşağı çizgi halinde iz gibi birşe var ledlerden kaynaklı gibi duruyor.
*Ekranıda sanki çamurlu bez ile silmişler miss gibi olmuş =)
*Ekran ile klavyenin araya yazılı kağıt koymuşlar galiba kağıdın mürekkepleri ekrana geçmiş
*4 Haftadır mağdur edildim birde olay yaz okul zamanına geldi bayaa sıkıntıya soktular benide =).
*Çatırdamalar devam ediyor 5dk önce 2 kere aralıklar ile çatırdadı bakalım tekrar mail attım yarın ararlar.
*Yorumlarınızı merak ediyorum ve ilgili belgeleri ve çatırdama videosunu ekliyeceğim (şansıma pc yi açarken videoya alıyordum çok iyi yakaladım çatırdamasını =).
*Video ekleyemediğim için yt yükledim videoyu link:
* Müşteri hizmetlerine cihazı teslim ederken arıza şikayetimi söyledim, görevli şu şekilde girmiş sisteme:
* Altindan czirti ssleri geliyor. klavye kisminda kivilcim gözlemlendi
ssd kurtarma ekranina geçti mavi ekran hatasi verdi Icd ekranda yamukluk ar değşim isteniyor.
* 2 Hafta sonra cihaz servisten geldi ama ilk açtığımda tekrar çatırdamaya başladı ve yapılan işlem açıklamasında şunlar yazıyordu:
*Cihazdan gelen cizirti sesi, çalişma sesidir. cihazdaki yüke bağli olarak artip azalabilir. çikan ses çalişma sesidir. standartlardadır.
işletim sistemi kurularak kurtarma modu sorunu giderildi. Icd ekrandaki yamukluk baskiya bağlidir. Icd ekranin kasasi plastik
olduğu için bükülebilir. tekrar el yordami ile düzelebilir. test ok.
*Vatan Bilgisayara mail gönderdim, genel müdürlükten olay ile ilgili bana geri dönüş yaptılar ve cihazı tekrar servise vermemi bu sefer özel takip yapılacağını söylediler.
*(1de .servise verdiğimde maltepe piazza avmdeki vatan şuubesine teslim etmiştim. 2.de de adapazarı vatan şubesine teslim etim)
*Tekrar 2.ye vatan şubesine götürdüm, cihazımı teslim alan personel o kadar anlatmama rağmen 2 cümle ile şu şekilde arıza açıklamamı yazmış bu kadar umursamazlık olmaz:
*Ürünün İçerisinde Önemli Bilgi Yoktur.adaptör yada prizde takılı çıt çıt dıye ses gelmektedir.fan böölgeinsde ses gelmektedir.
*Cihazı teslim etikten sonra mail attığım Vatan Bilgisayarın genel müdürlükten konu ile ilgilenen personel aradı durumu sormak için bende cihazın arız açıklamasını beğenmediğimi değiştirmek itediğimi söyledim kendi yazdığım metni mail olarak attım, personel değiştireceğini söyledi ama cihazı alırken verilen servis fişinde eski arıza açıklaması yazıyordu, açıklamanın değişiü değişmediğini bilemiyorum.
*2 Hafta daha bekledim cihaz bugün servisten geldi ama ilk açtığımda tekrar çatırdamaya başladı ve yapılan işlem açıklamasında şunlar yazıyordu:
*Adt test: başarılı.wtp : başarılı. ürünün genel bakim ve kontrolleri yapildi adaptör kablo kontrol edildi sorun görülmedi arizali fanlar degiştirildi test ok.
*Bugün cihazı teslim aldığımda fark ettim ekranın sağda ve solda yukarıdan aşağı çizgi halinde iz gibi birşe var ledlerden kaynaklı gibi duruyor.
*Ekranıda sanki çamurlu bez ile silmişler miss gibi olmuş =)
*Ekran ile klavyenin araya yazılı kağıt koymuşlar galiba kağıdın mürekkepleri ekrana geçmiş
*4 Haftadır mağdur edildim birde olay yaz okul zamanına geldi bayaa sıkıntıya soktular benide =).
*Çatırdamalar devam ediyor 5dk önce 2 kere aralıklar ile çatırdadı bakalım tekrar mail attım yarın ararlar.
*Yorumlarınızı merak ediyorum ve ilgili belgeleri ve çatırdama videosunu ekliyeceğim (şansıma pc yi açarken videoya alıyordum çok iyi yakaladım çatırdamasını =).
*Video ekleyemediğim için yt yükledim videoyu link: