Bence bu tür firmalara ders olması açısından topluca bir yerlere düşünüp taşınıp, aynı dilekçe ile şikayet etmek lazım.
Ürün satış sayfasının ekran görüntüsünü de alıp, 20 nisan kargo yazmasına ve ön sipariş olmasına rağmen daha ucuza satılan yerlerden almamızı engellemek amacı ile bir çoğumuzun 1 ile 2 gün evvel site üzerinden gerçekleştirdiği, mail ve sosyal medya aracılığı ile de ayrıca bildirimde bulunduğu iptal işlemlerimizi, doğru olmayan ve gerçekten kargoya verilmeyen bir ürün için gerçekleştirmiyorlar.
Gibi birşeyler olabilir.
Ben şimdi aras kargo kodunu takip ediyorum. Bakalım gerçekten kargoya verilmiş mi verilmemiş mi.
Kod ile sorguda bir şey çıkmıyor şu an.
Ürün satış sayfasının ekran görüntüsünü de alıp, 20 nisan kargo yazmasına ve ön sipariş olmasına rağmen daha ucuza satılan yerlerden almamızı engellemek amacı ile bir çoğumuzun 1 ile 2 gün evvel site üzerinden gerçekleştirdiği, mail ve sosyal medya aracılığı ile de ayrıca bildirimde bulunduğu iptal işlemlerimizi, doğru olmayan ve gerçekten kargoya verilmeyen bir ürün için gerçekleştirmiyorlar.
Gibi birşeyler olabilir.
Ben şimdi aras kargo kodunu takip ediyorum. Bakalım gerçekten kargoya verilmiş mi verilmemiş mi.
Kod ile sorguda bir şey çıkmıyor şu an.