Çözüldü✓ ASUS VG24VQR 2 KIRMIZI 1 TURKUAZ ÖLÜ PİKSEL HAKKINDA

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,706
Reaksiyon skoru
1,465
Merhaba geçtiğimiz cumartesi günü vatandan ASUS VG24VQR model monitör aldım, youtube üzerinde çeşitli ölü piksel videolarıyla test etmeye çalıştım lakin ilk iki günlük kullanımda fark etmedim, belki oyun oynamadığımdan bilemiyorum. Bugün fark ettim ki bilgisayar yük altındayken monitörde 2 adet kırmızı, 1 adet turkuaz renkte piksel var.

Tam bu ölü piksel muhabbetlerini bilmiyorum. Ama güç altındayken bu turkuaz olan sürekli bir yanıp sönüyor bazen siyahta kalıyor. Hatta sabit turkuaz renkteyken fare imlecini üzerine getiriyorum anında beyaz renk oluyor(fark edilmiyor). Bu diğer 2 adet kırmızı ise öyle bir renkteler ki çok yakından bakınca anlaşılıyor. Onlar yük altındayken sabit kırmızı, yük altında değilken siyah renge geçiyorlar.

Daha önce asus marka ve vatanbilgisayar da bu duruma benzer durum yaşayıp akıbetinde nasıl bir süreç izlendiğini tecrübeli arkadaşlardan öğrenmek istiyorum. Ürün internet alışverişiyle alınma. Direkt iade mi edilmeli? Yoksa vatana durumu anlatmalı mı? Bu seferde beni durduk yere asus garantiye yönlendirecekler 20gün onu bekleme durumu var.. Yani en lanet durummuş bu ölü piksel muhabbeti.

Açıkcası turkuaz renkte olan da kırmızı yanıp sönse gerçekten problem etmeyip kullanacaktım lakin yan monitör olarak kullanmama rağmen orada onu görmek sıfır bir üründe can sıkıcı. Bunlar hiç mi fabrikada kalite standart testleri uygulamıyorlar. Neyse konuyu dağıtmadan fikir alışverişinde olmayı temenni ediyorum, teşekkürler.
 
Merhaba geçtiğimiz cumartesi günü vatandan ASUS VG24VQR model monitör aldım, youtube üzerinde çeşitli ölü piksel videolarıyla test etmeye çalıştım lakin ilk iki günlük kullanımda fark etmedim, belki oyun oynamadığımdan bilemiyorum. Bugün fark ettim ki bilgisayar yük altındayken monitörde 2 adet kırmızı, 1 adet turkuaz renkte piksel var.

Tam bu ölü piksel muhabbetlerini bilmiyorum. Ama güç altındayken bu turkuaz olan sürekli bir yanıp sönüyor bazen siyahta kalıyor. Hatta sabit turkuaz renkteyken fare imlecini üzerine getiriyorum anında beyaz renk oluyor(fark edilmiyor). Bu diğer 2 adet kırmızı ise öyle bir renkteler ki çok yakından bakınca anlaşılıyor. Onlar yük altındayken sabit kırmızı, yük altında değilken siyah renge geçiyorlar.

Daha önce asus marka ve vatanbilgisayar da bu duruma benzer durum yaşayıp akıbetinde nasıl bir süreç izlendiğini tecrübeli arkadaşlardan öğrenmek istiyorum. Ürün internet alışverişiyle alınma. Direkt iade mi edilmeli? Yoksa vatana durumu anlatmalı mı? Bu seferde beni durduk yere asus garantiye yönlendirecekler 20gün onu bekleme durumu var.. Yani en lanet durummuş bu ölü piksel muhabbeti.

Açıkcası turkuaz renkte olan da kırmızı yanıp sönse gerçekten problem etmeyip kullanacaktım lakin yan monitör olarak kullanmama rağmen orada onu görmek sıfır bir üründe can sıkıcı. Bunlar hiç mi fabrikada kalite standart testleri uygulamıyorlar. Neyse konuyu dağıtmadan fikir alışverişinde olmayı temenni ediyorum, teşekkürler.
İade et geç bence knk
 
Hocam mağazadan alımlarda mağazadan çıkmadan ölü piksel testi yaptırabiliyor var ise değişimi anında yapabiliyorsun bu aklında olsun. İnternet satışı ise iade hakkın elbet var.
 
İade et geç bence knk
Hocam mağazadan alımlarda mağazadan çıkmadan ölü piksel testi yaptırabiliyor var ise değişimi anında yapabiliyorsun bu aklında olsun. İnternet satışı ise iade hakkın elbet var.
Durumu anlatmadan direkt iade hakkını kullan.
İlginize teşekkürler, bana da bu seçenek daha mantıklı geliyor lakin ürün üzerindeki tüm jelatinler, kablo jelatinleri hepsi açıldı. İade kapsamı bu gibi durumları da kapsıyor mu yoksa kutusu açılmamış ürünler mi sadece iade kullanımına müsait? Bu konuda bilgisi olan varsa çok sevinirim.
 
İlginize teşekkürler, bana da bu seçenek daha mantıklı geliyor lakin ürün üzerindeki tüm jelatinler, kablo jelatinleri hepsi açıldı. İade kapsamı bu gibi durumları da kapsıyor mu yoksa kutusu açılmamış ürünler mi sadece iade kullanımına müsait? Bu konuda bilgisi olan varsa çok sevinirim.
Sorun olmaz dostum geldiği gibi kutula cayma hakkımı kullanmak istiyorum diyerek iade et.
 
Sorun olmaz dostum geldiği gibi kutula cayma hakkımı kullanmak istiyorum diyerek iade et.
Hocam mağazadan alımlarda mağazadan çıkmadan ölü piksel testi yaptırabiliyor var ise değişimi anında yapabiliyorsun bu aklında olsun. İnternet satışı ise iade hakkın elbet var.
İade et geç bence knk
İlginiz için tekrardan çok teşekkürler. Durum güncellemesi yapmak istedim, aynı durumu yaşayan arkadaşlar var ise hızlı aksiyon almaları için.

Ürünü kutu aksesuarlarıyla beraber paketleyip, aynı gün en yakın vatan şubesine giderek iade işlemini başlattım. Neden iade etmek istiyorsunuz sorusuna kavisli monitör pek hoşuma gitmedi demek zorunda kalarak, iade ettim. Belirtmekte fayda var mağaza içi/müşteri ilişkileri bölümündeki herkes güler yüzlü ve çok ilgiliydiler. Hatta monitörle ilgili problemimi anlatmak konusunda kararsız bile kaldım bir an için... ama garanti sürecini beklemeye tahammülüm olmadığından ve 14 günlük yasal iade hakkım olduğundan direkt iade etmek istedim. Böyle olmasını ben de istemezdim. Bazen adaleti kendimiz sağlamak durumunda kalıyoruz ne yazık ki. Sıfır parasını ödediğim bir üründe 3 adet ölü piksel görmek gerçekten durumu yaşamayan tahmin edemez. Neden daha ilk günden tamir görsün cihaz?...

Salı günü, iade tutarı provisyon olarak yansımıştı kartıma, bunu görür görmez 2.monitör siparişini tekrar vatandan verdim. Kargo biraz geç geldi o sebepten güncellemeyi biraz geç yazmak durumunda kaldım. Monitörü yük altında testlerini yaptım şuan için herhangi bir sorun yok.

Buradan şunu belirtmekte fayda var, internet alışverişlerinde 14 gün iade politikasını güncel olarak problem çıkartmadan uygulayan yegane firmalardan bir tanesi. Bundan sonra belli miktarlara kadar, tutarı ne kadar fark ederse etsin alışverişlerimi yaparken tercihimi vatandan yana kullanacağım.
 
İlginiz için tekrardan çok teşekkürler. Durum güncellemesi yapmak istedim, aynı durumu yaşayan arkadaşlar var ise hızlı aksiyon almaları için.

Ürünü kutu aksesuarlarıyla beraber paketleyip, aynı gün en yakın vatan şubesine giderek iade işlemini başlattım. Neden iade etmek istiyorsunuz sorusuna kavisli monitör pek hoşuma gitmedi demek zorunda kalarak, iade ettim. Belirtmekte fayda var mağaza içi/müşteri ilişkileri bölümündeki herkes güler yüzlü ve çok ilgiliydiler. Hatta monitörle ilgili problemimi anlatmak konusunda kararsız bile kaldım bir an için... ama garanti sürecini beklemeye tahammülüm olmadığından ve 14 günlük yasal iade hakkım olduğundan direkt iade etmek istedim. Böyle olmasını ben de istemezdim. Bazen adaleti kendimiz sağlamak durumunda kalıyoruz ne yazık ki. Sıfır parasını ödediğim bir üründe 3 adet ölü piksel görmek gerçekten durumu yaşamayan tahmin edemez. Neden daha ilk günden tamir görsün cihaz?...

Salı günü, iade tutarı provisyon olarak yansımıştı kartıma, bunu görür görmez 2.monitör siparişini tekrar vatandan verdim. Kargo biraz geç geldi o sebepten güncellemeyi biraz geç yazmak durumunda kaldım. Monitörü yük altında testlerini yaptım şuan için herhangi bir sorun yok.

Buradan şunu belirtmekte fayda var, internet alışverişlerinde 14 gün iade politikasını güncel olarak problem çıkartmadan uygulayan yegane firmalardan bir tanesi. Bundan sonra belli miktarlara kadar, tutarı ne kadar fark ederse etsin alışverişlerimi yaparken tercihimi vatandan yana kullanacağım.
Geçmiş olsun hadi en iyisini yapmışsın.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,095,434
Mesajlar
9,851,547
Üyeler
174,149
Son üye
traplord31
Geri
Top