Merhaba,
Ürünü garantiye göndermek istiyorum ama emin olamadım. Ürünü 11.05 tarihinde İtopya'dan aldım, 13.05 tarihinde elime ulaştı.
2 adet ölü mü yoksa sıkışmış mı olduğunu anlayamadığım piksel var. İlk gün test ettiğimde bunlar yoktu, çok dikkatli baktığımı hatırlıyorum. Biri sol üstte, diğeri orta alt kısımda. Görsellerle desteklemeye çalıştım ama o kadar ufaklar ki çok çok zor görünüyorlar. Renk olarak ikisi de aynı.
Başta sıkışmış piksel olduğunu düşündüm çünkü renkli görünüyorlar. Ancak ne test yaparsam yapayım, ne yöntem denersem deneyeyim sonuç alamadım. YouTube’daki renk değiştiren videolar, karıncalı küçük ekranlar gibi birçok yöntemi denedim ve her birini en az yarım saat çalıştırdım, ama düzelmedi.
Ürünü gönderdiğimde başına bir şey gelmesinden çekindiğim için mağazaya kendim teslim etmek istiyorum.
Henüz 2 haftalık sürem dolmadı, ürünün jelatinlerini bile sökmedim. Kablo bağlantıları için gönderilen sazlık (organik dolgu) bile duruyor. Bu 2 piksel için birebir değişim ya da ücret iadesi talep edeceğim. Monitörün tamir edilmesini istemiyorum. Bana sıkışmış piksel gibi geliyor. Bu yüzden zamanla yayılabilir diye düşünüyorum ama emin değilim.
Sizce eski monitörüme geri dönüp ürünü garantiye yollayıp değişim için ısrarcı olmalı mıyım?
Ürünü garantiye göndermek istiyorum ama emin olamadım. Ürünü 11.05 tarihinde İtopya'dan aldım, 13.05 tarihinde elime ulaştı.
2 adet ölü mü yoksa sıkışmış mı olduğunu anlayamadığım piksel var. İlk gün test ettiğimde bunlar yoktu, çok dikkatli baktığımı hatırlıyorum. Biri sol üstte, diğeri orta alt kısımda. Görsellerle desteklemeye çalıştım ama o kadar ufaklar ki çok çok zor görünüyorlar. Renk olarak ikisi de aynı.
- Beyaz ekranda kırmızı gözüküyorlar (fotoğrafta turkuaz gibi görünse de gözle bakıldığında parlak kırmızı).
- Kırmızı ekranda hiç görünmüyorlar.
- Mavi ekranda siyah görünüyorlar.
- Siyah ekranda hiç görünmüyorlar.
- Yeşil ekranda siyah gibi görünüyorlar.
Başta sıkışmış piksel olduğunu düşündüm çünkü renkli görünüyorlar. Ancak ne test yaparsam yapayım, ne yöntem denersem deneyeyim sonuç alamadım. YouTube’daki renk değiştiren videolar, karıncalı küçük ekranlar gibi birçok yöntemi denedim ve her birini en az yarım saat çalıştırdım, ama düzelmedi.
Ürünü gönderdiğimde başına bir şey gelmesinden çekindiğim için mağazaya kendim teslim etmek istiyorum.
Henüz 2 haftalık sürem dolmadı, ürünün jelatinlerini bile sökmedim. Kablo bağlantıları için gönderilen sazlık (organik dolgu) bile duruyor. Bu 2 piksel için birebir değişim ya da ücret iadesi talep edeceğim. Monitörün tamir edilmesini istemiyorum. Bana sıkışmış piksel gibi geliyor. Bu yüzden zamanla yayılabilir diye düşünüyorum ama emin değilim.
Sizce eski monitörüme geri dönüp ürünü garantiye yollayıp değişim için ısrarcı olmalı mıyım?